جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 دی 1394     
تلاش برای تامین بودجه برنامه های کرایه دوچرخه در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، یک گروه از دوچرخه سواران مرتبط به کنگره آمریکا در پی دریافت بودجه فدرال برای ارائه برنامه های کرایه دوچرخه در سراسر منطقه هستند.

لایحه حمل و نقل اشتراک گذاری دوچرخه که به تازگی تصویب شده راه را برای جوامع باز می کند تا بر دوچرخه سواری به عنوان روش دیگری از حمل و نقل در کنار خودروها، اتوبوس ها و قطارها سرمایه گذاری کنند.

این طرح می تواند نوعی سالم تر و سازگارتر با محیط زیست از حمل و نقل را توسعه دهد. آمریکا در نیمه انقلاب حمل و نقل دوچرخه ای است. رفع موانع برای برنامه های کنونی و جدید اشتراک دوچرخه، به منظور افزایش ارزش شبکه حمل و نقل کنونی اهمیت دارند.

این روزها دوچرخه سواری به عنوان نوعی از حمل و نقل عمومی رو به گسترش است. حدود 80 برنامه اشتراک دوچرخه در آمریکا وجود دارد و بیش از 10 میلیون نفر در سال گذشته از آن ها بهره برده اند.

اما شهرها معمولا با مشکل تامین بودجه برای این طرح ها مواجه هستند چرا که بودجه فدرال برای انواع سنتی تر حمل و نقل مانند جاده ها و پل ها صرف می شود.

برنامه های اشتراک گذاری دوچرخه کمک می کند افراد بیش تر فعال بوده و به پاکیزگی محیط زیست کمک کنند و هم چنین برای اقتصاد نیز مفید هستند. هم چنین شهرها با اجرای چنین برنامه هایی علاوه بر استفاده از بودجه فدرال در برنامه بهبود کیفیت هوا و کاهش ترافیک سازمان بزرگراه فدرال نیز شرکت می کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: