جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 دی 1394     
تلویزیون «ویلا» را کنار گذاشت

ایسنا: مهرام مهام در پاسخ به این پرسش که تکلیف مجموعه نوروزی تلویزیون چه می‌شود؟ توضیح داد: مجموعه‌ی «ویلا» کنار گذاشته شد و تلویزیون در حال حاضر به دنبال مجموعه‌ی جدیدی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تدارک برنامه بزرگی هستیم. با نامه‌نگاری که انجام داده‌ام به دنبال این هستم که تلویزیون با بازیگران بداخلاق غیرحرفه‌ای که هر آنچه دارند از صدقه‌سری آنتن صداوسیماست، برخورد کند، اگر این اتفاق نیفتد، سنگ بر روی سنگ بند نمی‌شود.

این تهیه‌کننده همچنین با مطرح کردن ادعای خسارت از مجموعه‌ی «ویلا»، گفت: در حال پیگیری خسارت‌هایی که به این مجموعه وارد شده هستم.

وی ادامه داد: ما برای ایفای نقش اول سریال با سیامک انصاری صحبت کرده بودیم ولی ایشان در لحظه آخر اعلام کرد که نمی‌تواند در این سریال حضور داشته باشد. با توجه به اینکه دیالوگ‌های قصه «ویلا» و همچنین چینش کاراکتر‌ها بر اساس کاراکتر نقش اول تنظیم شده بود، برای این مجموعه نمی‌شد کاری کرد. از طرفی با دو بازیگر دیگر هم صحبت کردیم که برای شروع کار نیاز به فرصت بیشتری داشتیم. در حالی که با روزهای تلف شده قبلی ما دیگر زمان فرصت‌سوزی نداشتیم و نمی‌توانستیم باز هم با تاخیر کارمان را شروع کنیم.

مهام در پایان گفت‌وگوی خود اعلام کرد که در تدارک کار جدیدی برای تلویزیون است.

مرضیه برومند قرار بود سریال نوروزی «ویلا» را بسازد. قرار بود گروه سازنده این سریال اوایل دی ماه راهی شمال کشور شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: