جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 دی 1394     
ساماندهی توقف خودروهای سنگین در حاشیه معابر سطح منطقه 21

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 از ساماندهی توقف خودروهای سنگین در حاشیه ی معابر سطح این منطقه خبر داد.

افشین سارویی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن بیان این مطلب گفت : با توجه به کاربری قابل توجه بافت صنعتی در این منطقه ، برطرف کردن مشکل پارک خودروهای سنیگن در حاشیه ی معابر مسکونی در دستور کار حوزه ی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه قرار گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 در ادامه ضمن اشاره به مطلب مذکور افزود : این حوزه نسبت به شناسایی اراضی مناسب در نزدیکی صنایع و به دور از کاربری های مسکونی جهت ایجاد پارکینگ برای ساماندهی توقف خودروهای سنگین اقدام کرده است.

وی این اقدام را گامی موثر در راستای رفع مزاحمت های ناشی از حضور و توقف خودروهای سنگین در حاشیه ی معابر محلات مسکونی این منطقه ، دانست.

این مقام مسئول اظهار داشت : حوزه ی معاونت خدمات شهری و محیط  زیست منطقه 21 نسبت به پاکسازی و تسطیح این اراضی و ایجاد مبادی ورودی اقدام کرده است .

سارویی در پایان ضمن اشاره به صرف کمترین هزینه و نقدینگی در اجرای این طرح ، تصریح کرد : در راستای ساماندهی توقف خودروهای سنگین در حاشیه ی معابر سطح منطقه ، مباحث مربوط به مالکیت این اراضی و عدم تعرض به حقوق مالکانه شهروندان نیز از طرف شهرداری منطقه مورد توجه قرار گرفته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: