جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 دی 1394     
بیمه عمر و حوادث تاکسیرانان افزایش پیدا کرد

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برسازمان تاکسیرانی از افزایش بیمه عمر و حوادث تاکسیرانان و خانواده ایشان خبرداد.

میثم مظفر با اعلام این خبرافزود: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرتهران در راستای ارتقای سطح رفاه اجتماعی خانواده تاکسیرانان و جبران خسارت وارده به ایشان دراثر حادثه یا فوت، اقدام به ارائه خدمات بیمه ای درقالب بیمه عمر و حوادث کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: براین اساس تمامی تاکسیرانانی که دارای کارنامه هوشمند هستند، به صورت رایگان تحت پوشش خدمات بیمه عمر و حوادث قرار می گیرند، چرا که این پوشش بیمه درقبال فوت، نقص عضو و ازکارافتادگی براثر حوادث نسبت به تامین خسارت براساس قوانین بیمه ای اقدام می کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برسازمان تاکسیرانی به قوانین بیمه عمر و حوادث تاکسیرانان اشاره و خاطرنشان کرد: بیمه شدگان بالای 80 سال تحت پوشش بیمه حوادث هستند، پرداخت نقص عضو و ازکارافتادگی صرفاً براساس نظر پزشک معتمد بیمه و طبق جدول نقص عضو پرداخت می شود.

مظفر در ادامه گفت: درصورت تغییر مالکیت تاکسی، مالک جدید نیز مشمول پوشش بیمه ای عمر و حوادث خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیمه عمر و حوادث به تمام تاکسیرانان شهرتهران که دارای پروانه هوشمند هستند، تعلق خواهد گرفت و هیچ استثنایی وجود ندارد، تصریح کرد: درواقع لیست بیمه ای که از سوی تاکسیرانی برای ما ارسال می شود، مدام درحال تجدید و به روزرسانی است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: