جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 دی 1394     
«هم‌پرواز» با صدای پرویز پرستویی

ایسنا: بابایی که تهیه‌کننده هم‌پرواز نیز هست، معرفی شهدا و جانبازان کمتر مطرح شده نیروی هوایی به مردم را از اهداف اصلی ساخت این فیلم دانست و اظهار کرد: این فیلم تلویزیونی 95 دقیقه‌ای درباره خلبان جانباز محمد غلامحسینی است که در دوران دفاع مقدس و پس از سقوط هواپیما در منطقه کردستان، به دست دموکرات‌ها افتاد و به درجه جانبازی نایل شد.

سلمی بابایی با اشاره به اینکه گفتار متن این فیلم با صدای پرویز پرستویی است، یادآور شد: داستان این تله‌فیلم براساس واقعیت بوده و همه اسامی و افراد حقیقی هستند.

«هم‌پرواز» با صدای پرستویی+تصاویر
 

پیشتر مجموعه مستند - نمایشی «آخرین پرواز» که درباره زندگی شهید بیژن بیک محمدی بود به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سلمی بابایی از شبکه دو به روی آنتن رفته بود.

مجموعه تلویزیونی «هم‌پرواز» در هفت قسمت 40 دقیقه‌ای تولید شده که زندگی شهدا و جانبازان نیروی هوایی ارتش را به صورت داستانی به تصویر کشیده است.

«هم‌پرواز» با صدای پرستویی+تصاویر
 

قرار است این مجموعه هفت قسمتی دهه اول اسفند ماه از شبکه یک سیما پخش شود.

بازیگران: حسن جوهرچی، سعید زارعی، ابوالفضل همراه، محمدرضا غیاث آبادی، سلمان فرخنده، نسا اصلانی، مهرداد بنکداری، ابراهیم سعدالهی، ماشاالله وروایی، ترانه امینی و افشین زعیماز بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

«هم‌پرواز» با صدای پرستویی+تصاویر
 

سایر عوامل فیلم تلویزیونی «هم‌پرواز» عبارتند از:

تهیه‌کننده و کارگردان سلمی بابایی، مجری طرح ونداد دوشن، مدیرتولید و برنامه ریز محمد شریفی، نویسنده و مشاورکارگردان ونداد دوشن، مدیر تصویر برداری جعفر براتی مهر، تدوین احسان لهراسبی، منشی صحنه افسانه شیخی، صدابردار جعفر علیان، طراحی و ترکیب صدا احسان افشاریان، طراح صحنه و لباس مرجان صفابخش، طراح گریم سیدجلال موسوی و عکاس پوپک خواجه امیری.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: