جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 دی 1394     
کفاشیان بنزین تمام کرد!

تسنیم: نشست مسئولان فدراسیون فوتبال و آکادمی ملی فوتبال با حضور مسئولان مدارس فوتبال استان‌های سراسر کشور صبح امروز (یکشنبه) در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، محمد حسین علیزاده، رئیس آکادمی ملی فوتبال و مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از جمله حاضران در این نشست بودند.

کفاشیان در این نشست چند دقیقه‌ای برای حاضران سخنرانی کرد و گفت: در چند سال گذشته، اکثر خانواده‌ها با مشکلی به نام مدارس فوتبال مواجه بودند. مدارسی که استانداردهای لازم را نداشته و شرایط را برای خانواده‌ها دشوار می‌کرده، اما ما توانسته‌ایم در این چند سال گذشته نظم خاصی را به مدارس فوتبال بدهیم. اکثر آنها را سازماندهی کردیم و خانواده‌ها توانسته‌اند با این مدارک فوتبال شرایط خوبی را برای فرزندان‌شان ایجاد کنند.

وی افزود: از جمله نکات مثبتی که ما در این چند ساله در خصوص مدارس فوتبال داشتیم، این بود کمه توانستیم همکاری خوبی با آموزش و پرورش ایجاد کنیم. با شخص حمیدی که خودش عضو شورای آکادمی ماست، تعاملات خوبی داشتیم. از این نظر مدارس فوتبال شرایط خوبی را پیدا کرده است. این را هم باید اضافه کنم خود فیفا و AFC هم روی فوتبال پایه توجه داشته و همیشه اعلام کرده‌اند که باید به پایه‌ها توجه بیشتری شود.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: برنامه بعدی ما توجه به پایه‌های فوتسال خواهد بود، چراکه قرار است در المپیک نوجوانان بعدی که در آرژانین برگزار می‌شود، فوتسال جایگزین فوتبال شود. برنامه بعدی ما شناسنامه‌دار کردن تمام مدارس فوتبال کشور خواهد بود.

حاشیه جالبی هم که برای کفاشیان به وجود آمد، تمام شدن بنزین خودروش بود. رئیس فدراسیون فوتبال پیش از رفتن به نشست این موضوع را اعلام کرد که کارکنان آکادمی برای او بنزین تهیه کرده تا برای بازگشت مشکلی نداشته باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: