جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 دی 1394     
تعداد آرم طرح ترافیک برابر با سال گذشته می باشد

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به تاریخجه محدودیت اعمال شده بر روی خودروها گفت :از ابتدای شهریور 1358 با ایجاد مسیر اتوبوسهای شرکت واحد در مرکز شهر آغاز و از اول آبان 1358 تردد خودروهای تک سرنشین در مرکز شهر از 6:30 تا 10صبح ممنوع و طی مراحل مختلف با بررسی های علمی و کارشناسانه صورت گرفته و محدودیت تردد به شکل فنی  و مکانیزه در حال کنترل می باشد.

مصطفی قنبرنژاد در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: تعداد آرم طرح ترافیک برابر با سال گذشته است و تغییراتی در طرح صورت نگرفته و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت تقاضای خود را مدیریت نموده و به ثبت برسانند.

قنبرنژاد با اشاره به شرایط واگذاری طرح ترافیک به بیماران خاص و صاحبان صنعت و اشخاص حقیقی گفت: در واگذاری این سهمیه تغییری صورت نگرفته و بیماران دیابتی و بیماران خاص و تشکل های خاص می توانند با انتخاب آیتم مورد نظر در سایت تقاضای خود را به ثبت برسانند.

وی در ادامه افزود: سازمان طرح ترافیک با وجود محدویتها مقدور به برآورده نمودن تمام نیازها نیست با این حال در حد مقدورات تلاش می کنیم تا مشکلات موجود را مرتفع سازد.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک تصریح کرد: فروش آرم های روزانه و هفتگی بر اساس سقف مشخص می باشد و در سازمان فناوری زمانی که به تعداد تعیین شده برسد چه از طریق سایت و چه از طریق تلفن همراه خریداری طرح امکانپذیر نیست.

وی در ادامه گفت: طرح های روزانه دو نوع می باشند یکی برای تردد قبل از ساعت 10 به مبلغ 200/31تومان و دیگری برای تردد بعد از ساعت 10 به مبلغ 400/23 و طرح هفتگی به مبلغ 200/109 تومان به فروش می رسد که در سایت امکان خریداری وجود دارد. خریداری طرح یک ماهه فقط از طریق سایت tehran.ir امکانپذیر است.

قنبرنژاد با اشاره به بحث معاینه فنی اظهار داشت: برابر سنوات گذشته دریافت طرح ترافیک با ارائه معاینه فنی امکانپذیر است و خودروهایی که معاینه فنی خود را از شهرهای توابع اخذ نمودند می توانند با مراجعه به یکی از مراکز معاینه فنی استان تهران تاییدیه فنی خودروی خود را دریافت نمایند.

وی درمورد بحث کاهش آلودگی هوا اظهار داشت: فروش طرح روزانه و هفتگی بر اساس مصوبه کمیته اضطرار است و به محض اعلام کمیته به سازمان، فروش طرح روزانه و هفتگی متوقف می گردد و فقط خودروهایی می توانند وارد محدوده شوند که از قبل از طریق سایت اقدام کرده باشند.

قنبرنژاد در ادامه افزود: با توجه به پلاک خوان بودن دوربینهای کنترل مکانیزه از سال گذشته
ای دی کارت جایگزین برچسب شد که امکان فعال کردن در شبکه بانکی با مراجعه به یک شعب بانک شهر و همچنین استفاده در شبکه مترو، اتوبوسرانی و پارکومتر را دارد.

وی با اشاره به تخلفاتی که در محدوده صورت میگیرد گفت: دوربین های نصب شده در محدوده ها فعال می باشند و به دنبال دریافت کد دوربین های چراغ قرمز از راهور تهران هستیم که برای ثبت تخلف در محدوده ها فعال گردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 15 روز پس از اتمام زمان ثبت نام نتایج پذیرفته شدگان اعلام می گردد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: