جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 تير 1393     
اولین های تهران در منطقه 12 قرار دارد

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت گسترش گردشگری منطقه ای و بین المللی گفت: منطقه 12 تهران از ظرفیت گردشگری خوبی برخوردار است چرا که بسیاری از اولین های شهر تهران در این منطقه قرار دارد.

فرزاد خلفی در حاشیه بازدید خبرنگاران و مسئولان حوزه شهری از موزه آبگینه تهران بیان داشت: شهرداری به تنهایی قادر به حل معضلات اجتماعی نیست و این امر نیازمند کمک مردم و اصحاب رسانه است.

وی ادامه داد: مشکلات و آسیب های اجتماعی با رویکرد رسانه ای، تبلیغی و ترویجی قابل حل و فصل است.

خلفی در ادامه به برنامه های گردشگری شهرداری برای شهروندان تهرانی در ماه رمضان و تابستان اشاره و خاطر نشان کرد: ظرفیت های عظیم گردشگری در شهر تهران وجود دارد و شهرداری تهران معتقداست باید تهران برای تهرانی ها شناسانده شود.

خلفی با اشاره به ظرفیت های گردشگری در منطقه 12 شهرداری تهران، گفت: همگی این موارد ظرفیت گردشگری این منطقه را نشان می دهد و باید با همکاری اصحاب رسانه برای توسعه گردشگری منطقه ای و بین المللی این منطقه تلاش کنیم.

وی افزود: اولین های تهران از جمله اولین انتشاراتی، کتابفروشی، سرای شعراء در منطقه 12 شهرداری قرار دارد و بسیاری از حوادث تاریخی مهم کشور در منطقه رخ داده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: