جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 دی 1394     
عبور روزانه 854موتورسیکلت از گیت های 11گانه بازار

به گزارش گروه اخبار مناطق22 گانه شهرداری نیوز،فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با اشاره به اینکه روزانه 854موتورسیکلت به مدخل های بازار تهران وارد می شدند، گفت: در نیمه دوم سال خودروهای باربری می توانند از ساعت7 بعدازظهر تا 5 صبح از ورودی حضرتی و ایل چی تردد کنند.

سردار محمدرضا علیپور ، با بیان اینکه براساس مصوب سال91 شورای اسلامی شهر تهران ورود موتورسیکلت به مکان های مسقف بازار تهران ممنوع است، افزود: بازار بزرگ تهران 11ورودی دارد که این ورودی ها به جز گیت های فرعی محدوده اطراف است.

وی با بیان اینکه درباره عدم ورود موتورسیکلت به محدوده بازار تهران اطلاع رسانی شد، خاطرنشان کرد: این در حالیست که سازمان های امدادی و خدمات رسانی با صدور مجوز می توانند به محدوده های مذکور ورود پیدا کنند.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با اشاره به اینکه روزانه 854 موتورسیکلت به بازار تهران وارد می شدند، اظهار کرد: از 14 آذرماه تاکنون 18 مجوز به سازمان های امدادی و خدمات رسانی داده شده است که خودروهای آتش نشانی و باربری نیز با دریافت این مجوزها، می توانند به این محدوده وارد شوند.ضمن اینکه پیشنهاد شده از موتورسیکلت برقی برای تردد در محدوده بازار استفاده شود.

علیپور با بیان اینکه خودروهای باربری بعد از اجرای طرح انضباط شهری در بازار تهران می توانند در ساعات معین و مشخصی عبور و مرور داشته باشند، ادامه داد: در نیمه دوم سال خودروهای باربری می توانند از ساعت 7 بعد از ظهر تا 5 صبح از دو ورودی حضرتی و ایلچی تردد کنند.

وی با تاکید بر اینکه به زودی شهرداری منطقه 12 نسبت به اصلاح هندسی و هوشمند کردن گیت های ورودی به بازار تهران اقدام خواهد نمود، اضافه کرد: ساماندهی و زیباسازی این گیت ها در آینده نزدیک در پی طرح انضباط شهری انجام می شود.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران درخصوص دریافت مجوز توسط متقاضیان موتورسیکلت و خودرو واجد شرایط به محدوده بازار بزرگ تهران گفت: متقاضیان می توانند نسبت به دریافت مجوز ورود موتورسیکلت و خودرو به ستاد نظارت و هماهنگی طرح انضباط شهری در خیابان 17 شهریور، خیابان گوته، روبروی فرهنگسرای معلم مراجعه کنند.

وی با اشاره به دو محدوده بازار که شامل ورودی خیام به صوراسرافیل و ناصر خسرو باب همایون یادآور شد: سازمان ها و ادارات و افرادی که ضرورت سفر و حضور در این محدوده دارند، می بایست برای تعیین تکلیف ورود و محل پارک وسیله نقلیه خود پی گیری های لازم را به عمل آورند.

علیپور با تاکید بر اینکه موتورسواران در این رینگ که ورودی به محدوده بازار تلقی می شود به جز پارکینگ های در نظر گرفته شده اعم از پارکینگ های عمومی که جانمایی شده یا پارکینگ سازمان ها و ادارات از پارک در معابر و پیاده روها و محل های غیرمجاز خودداری کنند، ادامه داد: این موضوع به شکل های مختلف در محدوده اطلاع رسانی شده و در صورت عدم رعایت نسبت به انتقال به پارکینگ های ترخیص توسط همکاران راهور تهران اقدام می شود. به طوری که پس از اطلاع رسانی و عدم رعایت برخی راکبین موتور، تعداد 350 دستگاه موتورسیکلت متخلف تاکنون به پارکینگ ترخیص، هدایت و منتقل شده است.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با بیان اینکه در اجرای این طرح و استمرار انضباط شهری در این منطقه گردشگری و توریستی نیاز به اهتمام همگان است، اذعان کرد: مراتب تشکر و قدردانی خود را از همکاری و همدلی اصناف و هیات امناء بازاریان و مسئولان سازمان ها و دستگاه ها و ادارات که کمک کردند، ابراز داشته و امید داریم تا نهایی شدن و نهادینه شدن آن همکاران خود در شهرداری تهران کمک و یاری کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: