جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 دی 1394     
افتتاح 5 کیلومتر ابتدایی بزرگراه مخصوص دوچرخه ها در آلمان

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، آلمان اولین بزرگراه مخصوص دوچرخه خود را افتتاح کرد که فعلا در مسیری 5 کیلومتری کشیده شده و ورود خودروها و دیگر وسایل نقلیه موتوری به آن ممنوع است.

این بزرگراه دوچرخه سواری جدید برخلاف دیگر مسیرهای دوچرخه سواری رایج که تنها با رنگ آمیزی روی آسفالت از خیابان مجزا می شوند، یک جاده کاملا مجزا است که دوچرخه سواران می توانند بدون نگرانی از ترافیک خودروها با خیال راحت به دوچرخه سواری بپردازند.

بزرگراه دوچرخه آلمان به تازگی افتتاح شده و مسیر 5 کیلومتری کنونی آن به حدود 96 کیلومتر مسیر بدون خودرو توسعه خواهد یافت. این بزرگراه دوچرخه 10 شهر غربی از جمله دویسبورگ، بوخوم و هام و هم چنین چهار دانشگاه را به یک دیگر متصل می کند. خطوط راه آهن بی استفاده در منطقه صنعتی Ruhr به بزرگراه مخصوص دوچرخه تبدیل خواهند شد تا به بهترین نحو از زیرساخت های موجود استفاده شود.

اولین بزرگراه دوچرخه سواری اروپا اوایل سال گذشته در لندن افتتاح شد و بزرگراه های دیگری نیز در دانمارک و هلند در دست ساخت هستند. بزرگراه های مخصوص دوچرخه سواری معمولا عرض 4 متر دارند. این بزرگراه ها همچون مسیرهای مخصوص خودروها دارای سیستم روشنایی مخصوص به خود بوده و در زمستان ها برف روبی می شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: