جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 تير 1393     
اتمام عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهیدخرازی با بلوار کاشان

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمرانی شهردار تهران، از تکمیل عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با بلوار کاشان(ارغوان) خبر داد.

دکتر مازیار حسینی ضمن اعلام این خبر افزود: تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با بلوار کاشان، مرحله اجرای روکش آسفالت و خط کشی مسیر را پشت سرگذاشته و متعاقب نصب علائم ترافیکی، آماده تحویل به شهروندان خواهد شد.

حسینی با بیان آنکه بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح بلوار کاشان با بزرگراه شهید خرازی ضمن حذف دوربرگردان های همسطح در مسیر این بزرگراه و کمک به کاهش گردش های اضافی، زمان سفر به شهرک های مسکونی شمال بزرگراه شهید خرازی و مجموعه تفریحی آبشار تهران را کاهش می دهد، یادآور شد: گشایش مسیر زیرگذر تقاطع بلوار کاشان، ارتباط پهنه های موجود در شمال و جنوب بزرگراه شهید خرازی را تسهیل خواهد کرد.

وی در تشریح زمان بندی عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار کاشان با بزرگراه شهید خرازی، با یادآوری آنکه پل های تقاطع مذکور به همراه لوپ دسترسی شرق به جنوب و رمپ های جنوبی آن طی سال 1390 مورد بهره برداری قرار گرفته است، افزود: از مهرماه سال 1392 تکمیل عملکردهای ترافیکی این تقاطع در دستور کار قرار گرفت تا طی یک بازه زمانی 9 ماهه، علاوه بر اتمام عملیات عمرانی در 950 متر از طول بلوار 45 متری کاشان و اتصال آن به بلوار شهید جدی اردبیلی (آبشار) و بلوار پارسا، رمپ شرق به شمال تقاطع نیز احداث شود.

 تقاطع بلوار کاشان با بزرگراه شهید خرازی علاوه بر یک مسیر زیرگذر روی عرض بزرگراه شهید خرازی شامل 4 رمپ و یک لوپ است. برای اجرای این پروژه علاوه بر 240 هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری، 20 هزار مترمکعب خاکریزی و بیش از یک هزار تن آرماتور بندی انجام شده است. حجم عملیات بتن ریزی در این پروژه راهگشای عمرانی به 82 هزار متر مکعب می رسد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: