جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 17 دی 1394     
قالیباف در اختتامیه ششمین دوره المپیاد، پاراالمپیاد و فعالیت های ورزشی محلات تهران:
هزینه در حوزه ورزش محلات سرمایه گذاری برای امروز و آینده جامعه است

به گزارش شهرداری نیوز،شهردار تهران در اختتامیه ششمین دوره المپیا،د پاراالمپیاد و فعالیت های ورزشی محلات تهران با اشاره به کم تحرکی شهروندان در کلانشهرها گفت: استفاده بیشتر از خودرو و کم تحرکی موجب کمبود نشاط در جامعه می شود.

محمدباقر قالیباف در ابتدای سخنان خود با اشاره به حضور چشمگیر شهروندان در این دوره از رقابت ها گفت: نمی توانم شوق قلبی خودم را از مشاهده این جمعیت عظیم ابراز نکنم. انصافا حضور این جمعیت باشکوه با نظم  با نشاط و توام با عفت و حجاب مناسب باعث شوق بنده شد. به عقیده من چنین جمعیتی با چنین نظمی را کمتر می توان دید و این امر به فرهنگ ورزشکاری و اصیل شهروندان و ملت ما بر می گردد.

وی افزود: خداراشاکرم که این توفیق را به من و همکارانم داد تا در مجموعه مدیریت شهری خدمتگزار شما مردم فهیم، خردمند و ورزشکار باشیم .

شهردار تهران با تاکید بر سه اصل مهم برای پیشرفت هر جامعه تصریح کرد: هر جامعه برای پیشرفت نیاز به توجه به عمل و دانش، خودسازی و تهذیب نفس و سلامت جسمی دارد .

قالیباف با بیان اینکه ورزش باعث سلامت جسم و روح می شود، گفت: خداوند را شاکرم را که ورزش همگانی جایگاه خود را در بین محلات پیدا کرده است، به طوری که بیش از یک میلیون نفر درگیر آن شده اند.

وی ادامه داد: واقعیت این است که تحرک و ورزش یکی از نیازهای ضروری ساکنان شهرهای بزر گ و کلانشهرهاست. درواقع استفاده بیشتر از خودرو و کم تحرکی موجب کمبود نشاط در جامعه می شود .

شهردار تهران با بیان اینکه هزینه کردن برای ورزش به ویِژه برای ورزش محلات درواقع سرمایه گذاری هم برای امروز و هم برای آینده جامعه است، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در ورزش محلات با بقیه بخش های ورزشی متفاوت است چرا که در این قسمت علاوه بر سلامت جسمی افراد سلامت محل هم مطرح است. ضمن اینکه در این نوع ورزش جنبه های مهمی چون اخلاق مداری، سالم سازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی که دغدغه شهرها و کلانشهرهاست هم دیده می شود .

وی با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه ورزش بانوان در شهر تهران تصریح کرد: ضروری است تا امروز توجه به هزینه بیشتری به حوزه ورزش به ویِژه ورزش بانوان در تهران مبذول شود چرا که زنان بیش از سایر اقشار برای شادابی و نشاط خانواده ذی حق هستند .

شهردار تهران در پایان ضمن تقدیر از تمامی ورزشکاران و مدیران محلات به دلیل برگزاری چنین حرکت بزرگ و عظیمی گفت: خدارا شکر می کنم که در این دوره از رقابت ها ورزشکاران اخلاق را در عین رقابت رعایت کرده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: