جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 دی 1394     
آموزش خط سفید در شهرک های اقماری کلان شهر تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،در راستای اجرای کمپین آسمان آبی ، زمین پاک و خط سفید ، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 از آموزش خط سفید در قالب نمایش های عروسکی، طنز، شعر و آهنگ در شهرک های اقماری کلان شهر تهران خبر دا .

غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه  گفت : با توجه به اهمیت اجرای طرح کمپین آسمان آبی ، زمین پاک و خط سفید واحد آموزش این معاونت نسبت به برنامه ریزی، جهت آموزش خط سفید در قالب نمایش های عروسکی، طنز، شعر و آهنگ برای دانش آموزان مدارس شهرک های اقماری و به صورت فرا منطقه ای اقدام کرده است .

سلمانی بااشاره به اینکه منطقه 21 در غربی ترین نقطه شهر تهران واقع شده است و به عبارتی دروازه شهر تهران است، افزود: با توجه به این موضوع، همیشه شاهد حجم بالای تردد در سه محور شریانی و اصلی شهر تهران (شهید لشگری، فتح  و آزادگان ) هستیم که به همین منظور، واحد آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه با شناسایی شهر و شهرک های اقماری که بیشترین تقاضا جهت سفر بین شهری به تهران را دارند، اقدام به آموزش خط سفید به صورت فرا منطقه ای کرده است .

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 همچنین اظهار داشت: با توجه به اهمیت این موضوع، از بین مراکز اقماری شناسایی شده شهر اندیشه به عنوان پایلوت طرح آموزش خط سفید انتخاب شده است.

وی در پایان تصریح کرد: به همین منظور گروه ویژه ی نمایش خط سفید معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 در مدرسه دانش که یکی از پرجمعیت ترین سطح مدارس شهر اندیشه است، نسبت به اجرای نمایش های مرتبط اقدام کرد که مورد استقبال دانش آموزان و اولیای مدارس مذکور قرار گرفت.

سلمانی در پایان با بیان اینکه اجرای طرح کمپین آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید از سوی مناطق 22 گانه ی شهرداری تهران مورد توجه مدیریت شهری تهران است، اظهار داشت: درهمین راستا شهروندان و مدیران شهری باید با تعامل و همکاری های سازنده و اجرایی بستری مناسب جهت رسیدن به اهداف طرح مذکور را فراهم کنند تا شاهد ارتقای سطح انضباط شهری و به همین تناسب رفاه حال شهروندان باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: