جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 دی 1394     
چرا حکم توقف کارخانجات آسفالت منطقه 18 ابلاغ نمی‌شود

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسیر قانونی برای توقف فعالیت کارخانه منطقه 18 طی شده، اما نمی‌دانیم این حکم چرا به کارخانه ابلاغ نمی‌شود.

رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شاهد وجود آلاینده‌های محیط زیست در شهر هستیم، اظهار داشت: مسیر قانونی برای توقف فعالیت کارخانجات آسفالت منطقه 18 طی و این حکم به شهردار منطقه ابلاغ شده ، اما نمی‌دانیم چرا وی این حکم را به کارخانه ابلاغ نمی‌کند.

وی افزود: من در این خصوص به شهردار تهران تذکر می‌دهم که این حکم باید به کارخانه ابلاغ شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اوراق چی‌های منطقه 15 تابستان سال 95 به مجتمع ثامن الحجج که خارج از شهر تهران است منتقل می‌شوند.

حافظی در خصوص کارخانه سیمان منطقه 15 ادامه داد: این کارخانه توسط فرمانداری رصد می‌شود به همین منظور خروجی‌های این کارخانه آلایندگی ندارد و کارگاه‌های سنگ بری چسبیده به این کارخانه هستند که آلایندگی ایجاد می‌کنند.

وی اضافه کرد: دیوان عدالت اداری حکم اجرای پلمب کارگاه‌های سنگ بری را توقف کرده  است، اما با این کار سلامت مردم این منطقه پیش از پیش تهدید می‌شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کارخانه سنگ بری در خیابان فداییان اسلام تصریح کرد: در غرب این سنگ بری که واقع در منطقه  16است قلعه بری ندارد اما در شرق که مربوط به منطقه 15 می‌شود قلعه بری دارد و آلودگی صوتی شدید و گرد غبار زیادی که تولید می‌کند به همین منظور از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل می‌خواهیم که اقدام به توقف فعالیت این کارخانه انجام دهند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: