جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 دی 1394     
مناقصه عمومی برای متروی دوحه و تراموای لوسیل آغاز می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، قطر ریل آماده امضای قراردادهای جدید برای شبکه ریلی این کشور می شود و احتمالا در سه ماهه ابتدایی سال جاری مناقصه عمومی برای مدیریت تجهیزات متروی دوحه و تراموای لوسیل را آغاز می کند.

شبکه متروی این شهر در دو فاز ساخته شده و دارای چهار خط خواهد بود. فاز اولین این طرح 80 کیلومتر از دوحه را پوشش می دهد که 63 کیلومتر آن اکنون ساخته شده است. در فاز اول این طرح، خطوط Red، Gold و Green با 37 ایستگاه تا سال 2019 افتتاح خواهند شد.

شبکه تراموای لوسیل که قرار است در مسیری 38 کیلومتری و با 37 ایستگاه ساخته شود در سال 2020 تکمیل خواهد شد.

مناقصه دوم برای اجرا و نگهداری متروی دوحه و تراموای لوسیل در سه ماهه دوم امسال آغاز می شود. هم چنین مناقصه دیگری نیز برای اجرا و نگهداری تجهیزات مربوط به شبکه ریلی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس اعلام خواهد شد.

برای تکمیل تراموای لوسیل در سال 2020 برنامه ریزی شده است.

تا سال 2030 هر سه شبکه حمل و نقل این کشور که شامل متروی دوحه، تراموای لوسیل و شبکه ریلی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است تکمیل خواهند شد و بخشی از شبکه حمل و نقل متحد و ارتقا یافته در بخش های متفاوت قطر را می سازند.

با تکمیل فاز اول متروی دوحه و تراموای لوسیل، قطر ریل می تواند تا سال 2021 خدمات حمل و نقل روزانه را به 600 هزار مسافر ارائه دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: