جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 دی 1394     
یک چهارم تاکسی های منطقه15 فرسوده اند

به گزارش گروه اخبار ناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردارمنطقه  8 از فعالیت 2700 دستگاه تاکسی در منطقه و فرسودگی 15 درصد آن ها خبر داد.

مهندس بهمن نوری با اشاره به اینکه تاکسی های فرسوده فعال منطقه عموما پیکان تاکسی هستند افزود:هم اینک 319 دستگاه تاکسی فرسوده درمنطقه داریم که مالکان این خودروها برای تعویض خودروی فرسوده خود ثبت نام کرده اند اما تاکنون اقدامی از سوی مسئولان مربوطه برای جایگزین کردن این خودروها انجام نشده است.

وی اضافه کرد:هرخودروی فرسوده تا چند برابر یک خودروی معمولی آلودگی ایجاد می کند و به این دلیل ضرورت دارد در نوسازی خودروهای فرسوده در ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی، دولت از شهرداری برای نوسازی این خودروها حمایت کند.

شهردار منطقه 8 با بیان اینکه معاینه فنی خودروهای سیستم حمل و نقل عمومی از سوی شهرداری وتاکسیرانی با جدیت پیگیری می شود ادامه داد:تمام خودروهای تاکسی باید دارای برگه معاینه فنی باشند و در این راستا با تفاهم صورت گرفته میان شهرداری و راهور،از تردد تاکسی هایی بدون برگه معاینه فنی در منطقه جلوگیری می شود.

مهندس نوری با بیان اینکه استفاده از خودروهای هیبریدی (برقی) به دلیل آلایندگی کم در کاهش آلودگی هوا موثر است به برخی مشکلات برای استفاده از این خودروها در تاکسیرانی منطقه اشاره کرد و گفت: به دلیل نبود مکان های جاذب گردشگری و نیز گران قیمت تربودن این خودروها در مقایسه با خودروهای فعلی،بسیاری از رانندگان توانایی مالی کافی برای خرید این خودروها را ندارند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: