جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 دی 1394     
کاهش 35درصدی آمار تصادفات رانندگی اعم از خسارتی، جرحی و فوتی در منطقه 10 تهران

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز، شهردار منطقه 10 از کاهش 35 درصدی آمار تصادفات اعم از خسارتی، جرحی و فوتی در 6 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 93 خبر داد.

فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: پس از ابلاغ اجرای طرح خط سفید از سوی شهرداری تهران این پروژه به صورت گسترده در 2 فاز نرم افزاری و سخت افزاری آغاز شد و نتایج آمارها حاکی از کاهش 35 درصدی تصادفات رانندگی اعم از خسارتی، جرحی و فوتی پس از اجرای طرح از ابتدای سال بوده است.

وی با بیان این که فرهنگ رعایت قوانین، تامین زیرساخت های مهندسی و اعمال قانون به عنوان سه ضلع اصلی خط سفید مطرح است خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته بیشترین تصادفات مربوط به رعایت قوانین و موضوع فرهنگی است که این موضوع با تلاش معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی با برگزاری دوره های آموزشی، برنامه های نمایشی، اجرای مسابقات، تهیه و تولید تیزرهای آموزشی و تبلیغات محیطی و ... در پارک آموزش ترافیک، مدارس، مراکز آموزشی و ... در حال اجراست.

عظیمی افزود: در بخش سخت افزاری زیر ساخت های مناسب برای اصلاح خطوط با تراش و روکش آسفالت 47 هزار مترمربع از معابر آغاز شد و پس از آن ضمن خط کشی طولی پیاده روها المان های شهری نیز اصلاح و مناسب سازی شد.

شهردار منطقه یادآور شد: با توجه به این که 60 درصد معابر زیر 2متر است جمعیت شناور و عبوری از این منطقه تردد نمی کند و آمار کاهش میزان تصادفات بیشتر مربوط به ترددهای درون منطقه ای است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: