جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 دی 1394     
«شرلوک» همه سریال‌ها را شکست داد

ایسنا:  طبق اعلام شبکه «بی.بی.سی»، «عروس زشت» قسمت جدید سریال تلویزیونی «شرلوک» که ویژه روز کریسمس تولید شده بود، 34.7 درصد مخاطبان تلویزیونی را به خود جذب کرد و هشت میلیون و 400 هزار انگلیسی را پای تلویزیون نشاند.

این بالاترین رقمی است که طی تعطیلات کریسمس در تمام شبکه‌های تلویزیونی برای یک سریال به دست آمده است. «بندیکت کامبرباچ» و «مارتین فریمن» در این قسمت «شرلوک» در کنار «روپرت گریوز»، «اونا استابز»، «لوییس بریلی» و «آماندا ابینگتون» هنرنمایی کردند. نویسندگان فیلمنامه «عروس زشت»، «استیون موفات» و «مارک گاتیس» بوده‌اند. این اثر همزمان با پخش از شبکه تلویزیونی «بی.بی.سی 1» در 100 سینمای انگلیس هم نمایش داده شد.

آمارهای به دست آمده نشان می‌دهد، قسمت آخر سریال «داون‌تاون اَبی» به طور میانگین شش میلیون و 600 هزار نفر بیننده داشت و در نقطه اوج داستان، تعداد مخاطبانش به هفت میلیون و 100 هزار تن هم رسید.

به گزارش گاردین‌، گزارشات همچنین حاکی از آن است، بیش از 12 میلیون تماشاگر پخش تلویزیونی مراسم آتش‌بازی شب کریسمس را از تلویزیون دنبال کردند.

برنامه ویژه «بی.بی.سی» برای روز کریسمس هم در اوج خود هفت میلیون نفر بیننده داشت و تعداد مخاطبان آن به طور میانگین شش میلیون و 500 هزار نفر بودند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: