جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 دی 1394     
انسداد 13 محور و بارش برف و باران در جاده‌های کشور

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز،رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور ؛اظهار داشت: طبق آخرین گزارش دریافتی در باند جنوبی آزاد راه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در استان آذربایجان غربی محور سردشت بارش برف و در استان‌های هرمزگان، گلستان، مازندران و کرمان در اکثر محورها استان فارس محورهای خنج-لار و خنج-قیر بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: در استان آذربایجان غربی محور پیرانشهر به علت کولاک و یخبندان تردد هر گونه وسایل نقلیه با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور بیان کرد: محورهای شمشك - ديزين در استان‌های البرز و تهران ، پونل - خلخال در استان‌های گيلان و اردبيل ،سروآباد - پاوه در استان كردستان،سنندج - ديواندره در استان كردستان،سنندج - قروه در استان كردستان،مريوان - سقز در استان كردستان،گنج نامه - تويسركان در استان همدان،حسين آباد -دهگلان در استان كردستان، بوكان - مهاباد در استان آذربايجان غربی،تكاب ،بيجار در استان آذربايجان غربی،مهاباد - سردشت در استان آذربايجان غربی، در استان آذربايجان شرقی،سقز - بانه در استان كردستان،فريدون‌شهر - پشتكوه در استان اصفهان کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: