جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 دی 1394     
تغییر جهت برخی از خیابان ها در محدوده بازار تهران

به گزارش گروه حمل ونقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون شهردارتهران با اشاره به اینکه تغییر جهت برخی از خیابان ها و معابر در محدوده بازار تهران به منظور باز شدن گره های ترافیکی در دست بررسی است، گفت: کلیات تغییر جهت معابر منطقه 12 به تایید شهردار تهران رسیده و اکنون جزییات آن در دست مطالعه است .

سید جعفر تشکری هاشمی تصریح کرد: با توجه به اینکه منطقه 12 به لحاظ بافت تاریخی ویژه و اینکه قطب تجاری کشور محسوب می شود و باید شرایط تردد و ترافیکش ویژه دیده شود، بهره وری بیشتر از معابر ، کاهش ترافیک عبوری و توسعه حداکثری پیاده راه های این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: در مطالعات تغییر جهت برخی معابر این منطقه تلاش شده جهت بندی ها به گونه ای تغییر کند تا بیشترین بهره وری از معابر را داشته باشیم. به طوری که ترافیک عبوری از منطقه کمتر و تردد با خودروی شخصی محدودتر شود ، در عین حال تنها ترددهای محدوده بازار در این منطقه شکل گیرد. به عنوان مثال برای ساکنین منطقه 14 که می خواهند به منطقه 11 بروند، دیگر ورود به محدوده بازار تعریف نشود و مسیرهای جایگزین تعیین شوند .

وی با اشاره به اینکه کلیات تغییر جهت برخی خیابان ها در محدوده بازار به تایید شهردار تهران رسیده است، گفت: گزینه های مختلفی در دست بررسی است که پس از مطالعات و تایید نهایی به اجرا در خواهد آمد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: