جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 دی 1394     
بهره برداری از پل غرب به شرق تقاطع بزرگراه های ارتش و شهید صیاد شیرازی

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،پل غرب به شرق تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی، تا نیمه نخست بهمن ماه سال جاری تحویل شهروندان خواهد شد.

مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان آنکه آخرین بخش از عملیات بتن ریزی عرشه پل غرب به شرق تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی تا پایان هفته جاری انجام خواهد شد، گفت: این پل سواره رو نهایتا تا نیمه اول بهمن ماه امسال زیر بار ترافیک خواهد رفت.

محمد حسن وساق در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش های پروژه احداث تقاطع های غیرهمسطح بزرگراه ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، از آغاز عملیات شناسایی معارضات زیرسطحی در محل احداث تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با خیابان صنایع خبر داد و گفت: عملیات اجرای این تقاطع غیرهمسطح به زودی آغاز خواهد شد.

وی همچنین با اعلام آغاز عملیات احداث پل جنوب به غرب تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه امام علی(ع)، از اجرای بخشی از فونداسیون این پل جهتی خبر داد.

به گفته مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در حالی که عملیات احداث پل های دوربرگردان غرب به غرب و شرق به شرق بزرگراه ارتش به مرحله اجرای ستون رسیده است، پل تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با خیابان ولی عصر(اراج) در مرحله اجرای قالب بندی عرشه قرار دارد و پل تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با رمپ غرب به جنوب تقاطع بزرگراه های ارتش و امام علی(ع) نیز به سرعت به مرحله اجرای عرشه نزدیک می شود.

گفتنی است پروژه تقاطع های غیرهمسطح بزرگراه ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است و با بهره برداری از آن مجموعه ای از گره های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد.آبان ماه امسال، پل شرق به غرب تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیادشیرازی بدون برگزاری مراسم افتتاح رسمی زیر بار ترافیک قرار گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: