جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 دی 1394     
راه اندازی بانک اطلاعات تصادفات

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از تکمیل و راه اندازی بانک اطلاعات تصادفات با ورود اطلاعات مربوط به  تصادفات و المان های ترافیکی در سیستم UTM خبر داد.

سیدجلال حسینی با اعلام مطلب فوق افزود:  با نرم افزار GIS امکان دسترسی و گزارش گیری هایی با دقت بسیار بالا در این حوزه فراهم شده که با بکارگیری آن امکان تحلیل گزارشهای دقیق و منطقی وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه  منطقه 15 کاملترین بانک اطلاعاتی را نسبت به مناطق دیگر داراست، افزود: باتوجه به اینکه فراوانی و نشانی تمام تصادفات به تفکیک جرحی، فوتی و خسارتی در این بانک مشخص است، می توان تحلیل های مختلفی درباره هریک از تصادفات داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه خاطر نشان کرد: در این سیستم تصادفات نقطه گذاری می شودکه در آن جداول پیوستی با اطلاعاتی نظیر علت تصادف، مقصر حادثه و ... قرار دارد. بر این اساس در برنامه ریزی های آتی راهکارهایی برای کاهش و از بین بردن حوادث  خواهیم داشت.

وی در بیان دیگر ویژگی های بانک اطلاعات تصادفات گفت: در این راستا می توان با هماهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران نقشه تصادفات مناطق دیگر را نیز مشاهده و مقایسه کرد.

شایان ذکر است، هم اکنون بانک اطلاعات یادشده برای بهره برداری در دسترس کارشناسان ترافیک است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: