جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 دی 1394     
تنیس روی میز رکورد ۵۲ روزه گلف را شکست!

مهر: پس از تنش ها و حاشیه های چندماهه حاکم بر تنیس روی میز که البته تبعات زیادی هم برای اهالی این رشته به همراه داشت، بالاخره مجع انتخاباتی مورد انتظار پینگ پنگی ها، ۱۶ آبان ماه برگزار شد که طی آن از مجموع ۳۹ رای ماخوذه، مهرداد علیقارداشی ۳۵ رای را به خود اختصاص داد و با قاطعیت ریاست چهار سال آینده این رشته را بر عهده گرفت.

قارداشی در حالی به عنوان رئیس جدید فدراسیون تنیس روی میز انتخاب شد که تا همین چند سال پیش و همزمان با ریاست چندین ساله شاهرخ شهنازی دبیر فدراسیون تنیس روی میز بود. جدا از این مسئله و در مجموع، وی سابقه و ید طولانی در میان پینگ پنگی ها دارد و به همین دلیل پیروزی اش در مجمع دو ماه پیش نوید بخش آغاز فصل و راهی جدید برای تنیس روی میز شد که چند سال گذشته را با مدیریت غیر پینگ پنگی سپری کرد هر چند هنوز شرایط برای ورود رسمی رئیس منتخب مجمع و آغاز به کار وی مهیا نشده است.

صدور حکم برای روسای منتخب مجامع انتخاباتی لازمه آغاز به کار رسمی آنها و در اختیار گرفتن امور فدراسیون های مربوطه شان است. این در حالی است که طی ماه های گذشته صدور حکم برای روسای جدید، چند هفته زمان برده و حتی این روند در مورد تنیس روی میز منجر به رکورد شکنی هم شده است.

مجید کیهانی جزو روسایی بود که حکم خود را برای ریاست در فدراسیون دوومیدانی بعد از گذشت بیش از یک ماه از زمان برگزاری مجمع انتخاباتی دریافت کرد.حکم کیهانی بعد از گذشت۳۴ روز از انتخابات ۱۶ شهریورماه فدراسیون دوومیدانی صادر شد اما رکورد بزرگتر در این زمینه در اختیار کیکاووس سعیدی بود. وی که در انتخابات ۱۸ مردادماه و در پایان سه دور رای گیری با کسب ۱۸ رای موافق ریاست فدراسیون گلف را عهده دار شد، ۵۲ روز منتظر ماند تا وزارت ورزش حکم رسمی اش را برای شروع به کارش صادر کند.

حالا اما تاخیر و تعلل وزارت ورزش در صدور حکم روسای منتخب مجامع انتخاباتی فدراسیون ها به آنجا رسیده که تنیس روی میز رکورد گلف را هم می شکند! قارداشی به عنوان رئیس چهار سال آتی فدراسیون تنیس روی میز روز گذشته به رکورد ۵۲ روزه رئیس فدراسیون گلف رسید و امروز (چهارشنبه) از این رکورد گذشت و همچنان در انتظار صدور حکمش از وزارت ورزش است.

به گزارش مهر، البته با توجه به اتفاقات اخیر که پیرامون رئیس فدراسیون تنیس روی میز رخ داد به نظر می رسد که نباید خیلی بیشتر از این برای صادر شدن حکم وی صبوری کرد. گویا ارائه نشدن استعفای پذیرفته شده قارداشی از مدیریت باشگاه هما به مسئولان وزارت ورزش، دلیل تاخیر در صادر شدن حکم ریاست وی برای تنیس روی میز بوده که آن هم حل شد و دیگر دلیلی برای تاخیر بیش از این وجود ندارد.

البته قارداشی همزمان با ثبت نام به عنوان کاندیدای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز، تاییدیه و نامه لازم از باشگاه هما برای ماموریت تمام وقت در فدراسیون تنیس روی میز در صورت رای آوردن در مجمع انتخاباتی این فدراسیون را ارائه کرده بود اما ظاهرا همین دو هفته پیش به وی اعلام شده که برای صادر شدن حکم ریاستش باید استعفای پذیرفته شده از باشگاه هما ارائه شود که این کار اوایل هفته انجام شد.

اینکه چرا مسولان وزارت ورزش بعد از گذشت بیش از یک ماه روی استعفای تایید شده قارداشی از مدیریت باشگاه هما دست گذاشتند  و چرا موضوع را زودتر از این اعلام نکرده بودند، جای سوال دارد اما به هر حال به نظر می رسد دیگر عذری برای تاخیر بیشتر در صدور حکم رئیس فدراسیون تنیس روی میز وجود نداشته باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: