جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 دی 1394     
تبلور رضایت الهی در گروی رضایت مردم است

به گزارش شهرداری نیوز، اولین جشنواره هویت سازمانی -تقدیر از برگزیدگان «من محل کارم را دوست دارم»- امروز با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران ارشد شهری پایتخت طی مراسمی در سالن همایش های برج  میلاد برگزار شد.

در این مراسم با تبریک میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت با تاکید بر اینکه اولین مراسم متفاوتی است که بنده در ده سال گذشته شرکت کرده ام، گفت: طی سالیان گذشته که در آن شرکت کرده ام مراسم اینچنینی تخصصی و با حضور مسئولان بود که مهمترین بحث های آن حول محور فعالیت ها و نحوه خدمت رسانی به شهروندان خلاصه می شود، اما امروز در این جشنواره تنها دلهایمان بهانه ای شد که ما را در کنار هم قرار داد.

وی با بیان اینکه به حمدلله این توفیق نصیب ما شده است که با افتخار اعلام کنیم که یک کارگر هستیم، افزود: دراین کره خاکی ما خدمتگزاری به مردم را حیات خود می دانیم.

قالیباف تصریح کرد: در حال حاضر توانسته ایم در سایه نظام اسلامی به بهترین بندگان خدا خدمت رسانی کنیم. اگر به گذشته برگردیم شاهد خواهیم بود که کمتر کسانی توفیق چنین خدمتی را کسب کرده اند.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه امروز فلسفه جمع شدن ما کنار یکدیگر یک فلسفه سازمانی نیست، خاطرنشان کرد: همه ما کار را یک فضیلت و شکوفایی استعداد می دانیم و باورمان این است که فلسفه حضورمان تنها به این دلیل است که خیر بکاریم و سعادت دنیوی و اخروی درو کنیم.

محمدباقرقالیباف با بیان اینکه رزق و روزی را خداوند متعال عطا می کند، گفت: افتخار ما امروز این است که کار را فضیلت می دانیم .

وی افزود: به برکت اسلام و خون شهدا فرهنگ اسلامی در کشور ما احیا شده و ما امروز دور هم جمع شده ایم تا این فرهنگ را پاس بداریم.

قالیباف با تاکید بر اینکه امروز کلید گره گشایی از مشکلات مردم، کار و تلاش است، عنوان کرد: کار و تلاش مضاعف مشکلات را حل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: باید اعلام کنم که شهرداری تهران امروز یک سازمان خدماتی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی است. ما یک سازمان انسانی هستیم، نه یک انسان سازمانی .

شهردار تهران با بیان اینکه نباید کار را برای بدست آوردن مادیات دنبال کنیم، گفت: خداوند متعال وقتی انسان را خلق کرد آزادگی و انسانیت را به آن اهدا کرد و ما باید این دو نعمت را پاس داشته و به هیچ کس به غیر از خداوند نفروشیم .

قالیباف در پایان تاکید کرد: باورمان این است که تبلور رضایت الهی در گروی رضایت مردم خواهد بود .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: