جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 دی 1394     
مراکز معاینه فنی همزمان با تعطیلی روز سه شنبه باز است

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز، مدیرعامل ستاد خودروهای معاینه فنی تهران از آمادگی مراکز معاینه فنی جهت خدمت رسانی به شهروندان در روز سه شنبه 8 دیماه از ساعت 8 صبح تا 14بعدازظهر خبر داد.

ولی آذروش با بیان اینکه تشدید آلودگی هوا فعالیت مراکز معاینه فنی را افزایش داده است، اظهارکرد: بدین ترتیب روزانه 3 هزارمالک خودرو جهت اخذ برگه معاینه فنی به این مراکز مراجعه می کنند.این درحالیست که قبل از تشدید آلودگی هوا تعداد مراجعان به مراکز معاینه فنی به روز 1 هزارنفرمی رسید.

وی به باز بودن برخی مراکز معاینه فنی در روز سه شنبه 8 دیماه از ساعت 8 صبح تا 14 بعداز ظهراشاره و تصریح کرد: این مراکز شامل مرکز بیهقی، خاوران و امام رضا(ع) است که به دنبال آن مراکز بیهقی، سراج، آبشناسان، خاوران و امام رضا(ع) جمعه 11 دیماه از ساعت 8 صبح تا 14 بعدازظهر آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران درادامه به تاثیر مثبت معاینه فنی خودروها اشاره کرد و افزود:معاینه فنی خودروها می‌تواند 23 درصد در کاهش آلودگی هوا تاثیر مثبت داشته باشد و مالکان از ایرادات خودروی خودآگاه باشند و نسبت به رفع آن اقدامات لازم را بعمل آورد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: