جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 دی 1394     
قرارداد برانکو ایوانکوویچ تمدید شد

به گزارش ایسنا،حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: جای خوشحالی است که وزیر ورزش و جوانان از تمرین پرسپولیس دیدن می‌کند. خوشبختانه آقای وزیر از شرایط پرسپولیس اعلام رضایت کرده است و ما هم تلاش می‌کنیم تا روز به روز پرسپولیس شرایط بهتری را پیدا کند.
 
او ادامه داد: ما از وضعیت کادر فنی و بازیکنان در حال حاضر رضایت داریم و این حق پرسپولیس است که بهتر شود. ما تلاش می‌کنیم تا نتیجه مناسبی به دست بیاوریم و به رده‌های بالای جدول رده‌بندی صعود کنیم و نظر تماشاگران را جلب کنیم.
 
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط جذب بازیکن در این تیم نیز گفت: این بحث کاملا در اختیار کادر فنی است و این موضوع را به آن‌ها سپرده‌ایم تا برانکو و همکارانش در این مورد تصمیم‌گیری کنند. برنامه‌ریزی‌هایی نیز در این زمینه انجام شده و قرار است کادر فنی نظرات خود را به هیات مدیره اعلام کنند.
 
گرشاسبی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم شاهد یک تیم مقتدر و توانمند در لیگ باشیم تا بتوانیم نظر تماشاگران را جلب کنیم.
 
گرشاسبی در پاسخ به سوالی در مورد حضورش در جلسات هیات مدیره پرسپولیس نیز گفت: من تقریبا در تمامی جلسات حضور پیدا می‌کنم و فقط یک جلسه هیات مدیره به حد نصاب نرسید و در یک جلسه هم به دلیل ماموریت استانی، نتوانستم حضور پیدا کنم.
 
او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد برانکو تمدید خواهد شد یا خیر نیز گفت: صددرصد چنین اتفاقی خواهد افتاد و ما از عملکرد برانکو رضایت داریم و معتقدیم کار او در پرسپولیس مثبت بوده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: