جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 دی 1394     
اقتصاد کشور فقرآفرین است

فارس: سید پرویز فتاح در نشست صمیمی با دانشجویان نخبه تحت پوشش کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: چنانچه انسان با یاد خداوند باشد هیچگاه فقیر نخواهد بود و در واقع فقیر کسی است که با خدا نباشد و غنی کسی است که با خداوند باشد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که دارد صرفا دستگیری مختصری می‌کند و نمی‌تواند تمام مشکلات را صفر تا صد حل کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: مجموعه امداد نمی‌تواند جور مملکت را بکشد و در واقع وزارتخانه‌های مختلف اعم از وزارت علوم و بهداشت و سایر نهادها موظف‌اند از مجموعه امداد حمایت کنند.

فتاح با تاکید بر اینکه جمعیت تحت پوشش امداد به اندازه جمعیت لبنان است گفت: این افتخار نیست ولی واقعیتی است که باید آن را پذیرفت و تا چرخه اقتصادی کشور و تولید بالا نرود همینطور فقر برای امداد تولید می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: بایستی اقتصاد و تولید ثروت بر مبنای عدالت اسلامی باشد و چنانچه این امر محقق شود فقر نیز کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه هم اکنون اقتصاد کشور فقر آفرین است گفت: نباید انتظار داشته باشیم که کمیته امداد معجزه‌ای را انجام دهد چرا که مجموعه امداد با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که دارد می‌تواند گام بردارد.

فتاح در ادامه این مراسم خطاب به دانشجویان نخبه تصریح کرد: ما انتظار داریم که دانشجویان نخبه به داد امداد برسند و به عنوان مددکار در کنار کمیته امداد قرار بگیرند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین به آمادگی امداد برای فراهم کردن شرایط ازدواج دانشجویان تحت پوشش امداد اشاره کرد و گفت: ما در این زمینه آمادگی هر نوع همکاری و همراهی را داریم و تدبیرات مناسبی را برای ازدواج دانشجویان اختصاص خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های کمیته امداد بر اساس توانمندسازی جامعه هدف است بیان داشت: استقلال اقتصادی و خروج از چرخه حمایتی از مهمترین رویکردهای امداد محسوب می‌شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: