جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 دی 1394     
استفاده از لامپ های LED در پل بزرگراه آزادگان - شهید لشگری

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 از جایگزینی لامپ های LED و کم مصرف در پل بزرگراه آزادگان - شهید لشگری واقع در این منطقه خبر داد.

افشین سارویی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن بیان اینکه بزرگراه آزادگان یکی از بزرگترین و مهمترین شریان ها و مبادی ورودی غربی به کلان شهر تهران است ، گفت : این اقدام در راستای ارتقای سطح کیفی و ایجاد روشنایی های مناسب و آراستگی بصری در معابر و اماکن عمومی و ارتقای کیفی روشنایی های موجود در سطح منطقه و همچنین بهینه سازی مصرف انرژی انجام شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 در ادامه افزود : ایجاد روشنایی در معابر عمومی علاوه بر ایجاد زیبایی و آراستگی بصری شهری ، موجب کاهش نقاط نا ایمن شهری و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی و همچنین کاهش بسترهای امن و مناسب جهت بروز آسیب های اجتماعی خواهد شد .

وی همچنین بیان داشت : استفاده از لامپ های LED ( 15 وات ) در پل بزرگراه آزادگان - شهید لشگری باعث صرفه جویی انرژی می شود به گونه ای که در طی یک ماه شاهد کاهش حدود 250 کیلو وات ساعت مصرف انرژی خواهیم بود .

سارویی در پایان تصریح کرد : اجرای این پروژه به اتمام رسیده و همزمان با میلاد فرخنده و مبارک حضرت محمد ( ص ) و امام جعفر صادق ( ع ) به بهره برداری می رسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: