جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 دی 1394     
دسترسي به اطلاعات پلاک هاي مخدوش ويژگي دوربين هاي پيشرفته

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از نصب 180 دوربین ثبت تخلف پیشرفته در محدوده زوج و فرد پایتخت با قابلیت خواندن اطلاعات پلاکهای مخدوش خبر داد.

سید تیمور حسینی خطاب به رانندگانی که مبادرت به پوشش پلاک می کنند، گفت: جریمه تخلف ورود به محدوده طرح زوج و فرد 20 هزار تومان است اما پوشش پلاک ضمن محسوب شدن جرم مستوجب توقیف خودرو و معرفی راننده به مقامات قضائی است.

وی در پاسخ به سؤال درباره اجرا شدن یا نشدن طرح زوج و فرد از در منزل افزود: در صورتی که قانون تکلیف کند این طرح از در منازل با استقرار نیروهای پلیس راهور عملیاتی خواهد شد.

سردار حسینی گفت: اگر مردم را برای خروج خودرو از در منزل منع کنیم باید قبل از آن امکان حمل و نقل مناسب را در اختیارشان قرار دهیم زیرا صد درصد بار محدودیت های اینچنینی بر دوش مردم و پلیس است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد آلودگی هوای تهران به گفته کارشناسان مربوط به خودروهاست، افزود: ارتقاء و ساماندهی استانداردهای تولید خودرو و همچنین استاندارد سوخت مهمترین راه حل کاهش آلودگی هوای پایتخت است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از کاهش 50 درصدی ورود غیر مجاز خودروها به محدوده زوج و فرد از ابتدای دی خبر داد و گفت: این کاهش در مقایسه با گذشته بسیار چشمگیر است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: