جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 دی 1394     
هر گونه دستکاری در تعرفه واردات ، بازار خودرو را به اغماء بیشتر فرو می برد

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : در شرایطی که بازار خودرو در آستانه تثبیت قیمت و وضعیت قرار دارد هر حرکتی مطمئنا موجب تنش در بازار خودرو خواهد شد.

سید محمد بیاتیان در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : قطعا هر گونه اقدام در جهت تغییر تعرفه واردات خودرو نه تنها شوک مثبتی به بازار نخواهد داد بلکه بازار خودرو را به اغماء بیشتری فرو خواهد برد.

وی با اشاره به اینکه در  شرایط فعلی با هر گونه افزایش و یا کاهش نرخ تعرفه واردات خودرو مخالفم ، تاکید کرد : معتقدم در شرایط کنونی هر گونه اقدام در جهت تعرفه واردات چه افزایش و یا کاهش به صلاح نبوده و این اقدامات کارشناسی نخواهد بود.

وی با تاکید بر تاثیر منفی تغییر معیار تعیین نرخ تعرفه واردات خودرو خاطر نشان کرد : معتقدم در  راستای تغییر تعرفه واردات خودرو نباید دست به کاری زد که به نوعی سود دلالان و واسطه ها در آن دیده شود.

نماینده بیجار در خانه ملت تاکید کرد : هر گونه تغییر در تعرفه واردات خودرو نه تنها در این شرایط مناسب نیست بلکه بیشتر به ضرر مصرف کننده خواهد بود.

بیاتیان افزود : : پیش از این در خصوص تعرفه واردات به میزان کافی فکر شده و بررسی های لازم صورت گرفته است از این رو معتقدم نیازی نیست که در این شرایط رکودی ، بازار را دچار تنش کنیم.

وی تصریح کرد : قطعا این حرکت نه تنها شوک مثبتی به بازار نخواهد داد بلکه بازار خودرو را به اغماء بیشتری فرو می برد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: