جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 دی 1394     
شگردهای دکتر آز برای جبران پرخوری

خانواده ایرانی: اگر تاکنون برایتان اتفاق افتاده که در یک شب مهمانی یا قرار دور همی با دوستانتان در خوردن شیرینی و دسرهای شیرین زیاده روی کرده اید حتما می دانید که فردای آن روز چه عذاب وجدان و حال خرابی به شما دست می دهد.

دیگر نگران نباشید شما می توانید با این شگردها آسیب هایی را که به کبد، روده ها و لوزالمعده خود زده اید جبران کنید. با این کار عملکرد بدنتان را به حالت نرمان بازمی گردانید و دوباره حس سلامتی و شادابی به شما باز می گردد.
 
کربوهیدرات ها را از صبحانه خود حذف کنید
 
شگردهای دکتر آز برای جبران پرخوری 
اگر در صبحانه روز بعد از پرخوری کربوهیدرات مصرف کنید، بدن شما باید کربوهیدرات های تازه وارد را قبل از اینکه نوبت به کربوهیدراتهای شب قبل برسد، بسوزاند. به جای خوردن کربوهیدرات می توانید یک تخم مرغ پخته با کمی آووکادو یا کمی سینه بوقلمون میل کنید تا بدن شما بتواند قندهای شب قبل را بسوزاند .
 
آب و آب نارگیل بنوشید 
 
شگردهای دکتر آز برای جبران پرخوری 
بدنتان را با آب نارگیل و آب معمولی آبرسانی کنید تا وقتی که ادرار شما بی رنگ شود. شما هم به آب فراوان و هم به پتاسیم زیاد برای دفع سدیم زیادی نیاز دارید و آب نارگیل هر دوی این ها را دارا می باشد.
 
سبزیجات خام مصرف کنید
 
شگردهای دکتر آز برای جبران پرخوری 
وقتی مقدار زیادی قند مصرف می کنید انسولین شما بالا می رود این بالا رفتن انسولین به بدنتان پیام می دهد که قند مصرف شده را به صورت چربی ذخیره کند. سبزیجات با فیبر بالا مقدار میزان افزایش انسولین را خنثی می کند در نتیجه میزان ذخیره قند به صورت چربی پایین می آید. بهترین سبزی که می توانید در این شرایط مصرف کنید کلم بروکلی، گل کلم، مارچوبه و نخود فرنگی تازه داخل قلاف می باشد.
 
خودتان را وزن نکنید
 
شگردهای دکتر آز برای جبران پرخوری 
صبح روز بعد از زیاده روی در مصرف قند، هرگز خودتان را وزن نکنید. زیرا عددی را که شما می خوانید عدد صحیح وزن شما نمی باشد.
 
صبح روز بعد از پرخوری ورزش کنید
 
شگردهای دکتر آز برای جبران پرخوری 
نیم ساعت روی تردمیل راه بروید، تمرینات یوگا انجام دهید یا از روی سی دی ورزشی مورد علاقه خود تمرینات ورزشی را انجام دهید. شاید سنگینی روز قبل تمایل شما را برای خوابیدن بیشتر افزایش دهد و احساس سنگینی و کرختی کنید ولی انجام تمرینات ورزشی باعث تسهیل و تسریع در دفع سموم جمع شده در بدن شما می شود و حس بهتری به شما خواهد داد.
 
تمام روز فیبر مصرف کنید
 
شگردهای دکتر آز برای جبران پرخوری 
علاوه بر مصرف سبزیجات خام برای به دست آوردن فیبر، سعی کنید در تمام وعده های روزانه خود از فیبر استفاده کنید. در وعده های اصلی می توانید کمی پروتیین در کنار سبزیجات استفاده نمایید و در میان وعده ها میوه و سبزیجات میل کنید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: