جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 دی 1394     
بهره برداری کامل از زیرگذر غیرهمسطح ایستگاه استاد معین طی 6ماه آینده

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 از بهره برداری از زیرگذر غیرهمسطح ایستگاه استاد معین تا پایان سال خبر داد و گفت: در نظر داریم تا مجتمع ایستگاهی را به منظور ارتباط بخش شمالی و جنوبی ایستگاه استاد معین راه اندازی کنیم که بخش گالری برای عبور و مرور شهروندان تا پایان سال به بهره برداری می رسد و مابقی نیز تا پایان بهار 95 در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

سید علیرضا حسینی با اشاره به اجرای مهم ترین پروژه های عمرانی منطقه 9 اظهار داشت: در حال حاضر حدود 21 تقاطع غیر همسطح در اولویت برنامه های عمرانی شهرداری تهران است که از این تعداد حدود 4 تقاطع فتح-یادگار امام، تقاطع سعیدی-شمشیری، میدان فتح و زیرگذر آزادی-استاد معین در منطقه 9 قرار دارد

وی با اشاره به اقدامات عمرانی زیرگذر امتداد خیابان استاد معین تصریح کرد: این پروژه خیابان استاد معین را به شکل غیر همسطح به خیابان شهید اکبری در منطقه 2 متصل می کند و از آن جا که منطقه 9 در گذشته در بحث معابر شمالی و جنوبی با مشکل رو به رو بود امیدواریم با اجرای این پروژه مشکل موجود برطرف شود.

شهردار منطقه 9 افزود: در حال حاضر موضوعات انحراف ترافیک مربوط به این پروژه در حال بررسی است و پس از اخذ تصمیمات لازم کار وارد فاز اجرا می شود.

حسینی در ادامه به موضوع زیرگذر ایستگاه استاد معین واقع در خط 4 اشاره کرد و گفت: قرار بود این ایستگاه شامل بخش های شمالی و جنوبی شود که به شمال و جنوب میدان آزادی منتهی می شوند. البته زمانی که خط 4 راه اندازی شد ایستگاه شمالی به بهره برداری رسید.

وی گفت: در خصوص ایستگاه جنوبی نیز با پیگیری های منطقه تملک انجام شد و زمین به مترو تحویل داده شد و شرکت مترو نیز پیمانکار را انتخاب کرد و در حال حاضر اقدامات مربوط به تجهیز کارگاه انجام می شود.

شهردار منطقه 9 با بیان اینکه پروژه زیرگذر ایستگاه استاد معین به شکل یک مجتمع ایستگاهی است، خاطرنشان کرد: این مجتمع در 9 طبقه پیش بینی شده که بخشی از آن به صورت تونل و زیرگذر غیرهمسطح بخش های ایستگاه شمالی و جنوبی را به هم وصل می کند.

حسینی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بخش گالری برای عبور و مرور شهروندان تا پایان سال راه اندازی می شود و مابقی پروژه نیز اواخر بهار سال آینده به بهره برداری می رسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: