جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 دی 1394     
امیدوارم با یک نقش خوب به تئاتر برگردم

باشگاه خبرنگاران جوان : بازیگر «رقص کاغذ پاره‌ها» گفت: در دو سال اخیر بیش‌تر کارگردان‌ها تصور می‌کنند تمرکزم را روی ایفای نقش در سینما و تلویزیون گذاشته‌ام، به همین دلیل کم‌تر پیشنهاد ایفای نقش در تئاتر دارم. به همین دلیل حدود دو سال می‌شود که از دنیای تئاتر دورم.

به گزارش ایران تئاتر؛ بازیگر نمایش «ترن» افزود: تئاتر همواره یکی از دغدغه‌های اصلی من در زندگی است و دوست ندارم روزی به هر بهانه‌ای از تئاتر خداحافظی کنم. امیدوارم به زودی با یک نقش خوب به دنیای تئاتر بازگردم.

کارگردان «همان همیشگی» در پاسخ به این‌که آیا قصد دارد نمایشی را اجرا کند، گفت: بارها فکر کرده‌ام که نمایشی را روی صحنه ببرم، اما هنوز هیچ متنی را برای کارگردانی انتخاب نکرد‌ه‌ام.

آخرین نمایشی که ریما رامین‌فر در آن ایفای نقش کرد، نمایش «این‌جا کجاست» بود که نمایشنامه آن را نغمه ثمینی نوشته و با کارگردانی شیوا مسعودی دو سال پیش در تالار سایه روی صحنه رفت.

او درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: این روزها درگیر ایفای نقش در دو فیلم سینمایی به صورت هم‌زمان هستم؛ فیلم «یک ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی و «زاپاس»  به کارگردانی برزو نیک‌نژاد.

«این‌جا کجاست»، «رومولوس کبیر»، «غریبه‌ای در خانه»، «کابوس‌های پیرمرد بازنشسته خائن ترسو»، «شب به‌خیر مادر»، «مرگ دستفروش»، «زمزمه مردگان»، «می‌رم روزنامه بخرم»، «همان همیشگی»، «یک دقیقه سکوت»، «پس تا فردا» و «رقص کاغذ پاره‌ها» نمایش‌هایی هستند که تاکنون ریما رامین‌فر در آن ایفای نقش کرده ‌است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: