جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 1 دی 1394     
راز دستمزد بازیگران «جنگ ستارگان»

فارس: در حالی که فروش جهانی «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»، در اولین روزهای اکرانش از مرز نیم میلیارد دلار گذشته است، حال این سؤال مطرح است که دستمزد هر یک از بازیگران این فیلم چقدر بوده است؟

نشریه سینمایی ورایتی در گزارشی به این مسئله پرداخته و مدعی شده است که «هریسون فورد»، بازیگر 73 ساله هالیوود، برای تجدید نقش «هن سولو» در این فیلم، حداقل 50 برابر بازیگر نقش مقابل خود، دستمزد گرفته است.

برخی منابع به این نشریه سینمایی گفته‌اند که چک پرداخت شده به هشت بازیگران نقش اول این فیلم از 10 تا 20 میلیون دلار بوده است.

روز گذشته نیز «دیلی میل» در گزارش دیگری مدعی شد که «هریسون فورد» برای بازی در فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»، حدود 25 میلیون دلار دستمیزد گرفته است.

یکی از کارکنان کمپانی «دیزنی» نیز به «ورایتی» گفته است که این مسئله شایعه‌ای بیش نیست ولی افراد دیگری که در این کمپانی مشغول به کارند، تأکید کرده‌اند که تفاوت دستمزد «فورد» با دیگر همکارانش در این فیلم بسیار بوده است.

در میان بازیگران فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»، «مارک هامیل» و «کری فیشر» از جمله هفت بازیگر این فیلم هستند که کمترین دستمزد را داشته‌اند. البته انتظار می‌رود که دستمزد این دو در قسمت‌های بعدی فیلم افزایش یابد.

«جان بویگا» و «دیزی ریدلی»، دو بازیگر نوپای این فیلم نیز 100 تا 300 هزار دلار دستمزد گرفته‌اند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: