جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 1 دی 1394     
امکان محاسبه مصرف روزانه آب

 مهر: شهریار بهارلوئی گفت: قرائت و صدور آنی قبض برای مشترکان آب به صورت پایلوت در استان هرمزگان اجرایی شده و با جمع بندی نتایج اجرای این طرح، برای گسترش اجرای آن در دیگر نقاط کشور برنامه ریزی خواهد شد.

این مقام مسئول در وزارت نیرو اظهارداشت: شرکت‌های آب و فاضلاب تعامل مستمر و تنگاتنگی با مردم دارند، چرا که خدماتی که ارائه می دهند با زندگی روزانه مردم در ارتباط است.

بهارلوئی با اشاره به رونمایی از سامانه مدیریت مصرف آب کشور گفت: با استفاده از این سامانه، مشترکان می‌توانند میزان مصرف آب روزانه خود را محاسبه کرده و نسبت به صرفه جویی در مصرف آب اقدام کنند.

مدیر دفتر آمار و فناوری اطلاعات مهندسی آبفای کشور با بیان اینکه گسترش خدمات غیرحضوری به منظور رفاه بیشتر مشترکان آب و فاضلاب در دستور کار قرار دارد بیان داشت: سامانه پرداخت غیرحضوری در استان خراسان رضوی تا پایان سال جاری راه اندازی خواهد شد، به طوری که ۷۲ شهر این استان بتوانند از ۲۲ خدمت آب و فاضلاب از طریق این سامانه و به صورت غیرحضوری بهره مند شوند.

وی ادامه داد: در استان هرمزگان هم نرم افزار قرائت و صدور آنی قبض برای مشترکان پیاده سازی شده، به طوری که مأمور قرائت کنتور به تجهیزاتی مجهز است که در زمان مراجعه برای قرائت کنتور می تواند قبض مشترک را به صورت آنی پرینت کرده و به مشترک تحویل دهد، همچنین با همراه داشتن دستگاه POS امکان پرداخت آنی قبض برای مشترک وجود دارد.

این مقام مسئول در وزارت نیرو افزود: قرائت و صدور آنی قبض برای مشترکان آب به صورت پایلوت در استان هرمزگان اجرایی شده و با جمع بندی نتایج اجرای این طرح، برای گسترش اجرای آن در دیگر نقاط کشور برنامه ریزی خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: