جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 1 دی 1394     
ارائه ون های مخصوص صندلی چرخ دار برای مسافران در واشنگتن

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، Uber، شرکت تاکسیرانی و حمل و نقل مستقر در سان فرانسیسکو، پس از سال ها انتقاد مبنی بر عدم ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت به تازگی از ارائه خدمات با ون های مخصوص صندلی چرخ دار (WAV) در واشنگتن خبر داده است.

این شرکت تنها 3 هفته دیگر زمان دارد تا برنامه خود برای توسعه حمل و نقل آسان در این منطقه را به شورای شهر واشنگتن ارائه دهد.

Uber که ماه ها در حال مذاکره با شرکت های تاکسیرانی دیگر بود سرانجام با تاکسی داران خصوصی واشنگتن که ون های مخصوص صندلی چرخ دار را کرایه می دهند به توافق رسید تا از طریق پلتفرم Uber Taxi خود از آن ها استفاده کند.

بر این اساس، Uber به جای مالکیت این ون های مخصوص به ون هایی دسترسی خواهد داشت که اکنون در حال فعالیت بوده و توسط رانندگان تاکسی مجاز در واشنگتن رانده می شوند.

150 دستگاه از این ون ها موجود هستند اما حدود 40 دستگاه از آن ها بدون استفاده هستند. برخی شرکت های تاکسیرانی که مالک این ون ها هستند برای اجاره آن ها به رانندگان دچار مشکل هستند که معمولا در پی قیمت های کم تر از تاکسی های معمول هستند.

Uber در واشنگتن اعلام کرده است که این توافق جدید تعداد بیش تری از ون های مخصوص صندلی چرخ دار را وارد خیابان ها خواهد کرد.

البته برخی معتقدند که این اقدام Uber یک پیشرفت تلقی نمی شود بلکه این شرکت به جای افزایش تعداد ون ها در واشنگتن به خودروهایی دسترسی می یابد که با یارانه دولتی خریداری شده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: