جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 آذر 1394     
آموزش 2 هزار واحد تجاری در منطقه 19 درخصوص تفکیک پسماندها

 به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، 2هزار و 210 واحد تجاری در منطقه 19 از آموزشهای چهره به چهره نحوه تفکیک پسماندها بهره مند شدند.

رضا نثاری شهردار منطقه19 گفت: این اقدام از ابتدای طرح کمپین آسمان آبی زمین پاک توسط کارشناسان اداره بازیافت در واحدهای تجاری خیابان های میعاد، میثاق، ماهان، بدر و کلهر صورت گرفته است که از این تعداد در مجموع هزار و 157 واحد نیز در طرح مشارکت فعال داشته اند.

وی افزود: در راستای ارائه آموزشهای چهره به چهره بازیافت، 65 واحد بهداشتی نیز در نواحی یک و 5 با تفکیک پسماند و اهمیت آن آشنا شده و 39 واحد نیز اعلام مشارکت کرده اند.

به گفته نثاری طی مدت اجرای این طرح، بیش از 100 واحد آموزشی اعم از مدارس، سراهای محلات و آموزشگاه ها و 44 واحد اداری شامل بانکها، ساختمان های شهرداری و آتش نشانی تحت آموزش قرار گرفته اند.

این مسئول تصریح کرد: تاکنون 36 هزار و 447 خانوار در این منطقه با نحوه تفکیک پسماندها آشنا شده اند که نزدیک به 21 هزار خانوار کارت اشتراک بازیافت دریافت کرده اند.

شهردار منطقه همچنین از افزایش مشارکت شهروندان منطقه در امر تفکیک پسماندها خبر داد و گفت: با تداوم آموزشهای چهره به چهره، میزان بازگشت زباله های تولیدی به چرخه بازیافت 7/15 درصد شده که این موضوع نشان از توجه شهروندان به اهمیت تفکیک پسماندها و مشارکت آنها در این زمینه دارد.

گفتنی است آموزشهای چهره به چهره تفکیک پسماندها در حال حاضر در ناحیه 2 این منطقه ادامه دارد و تاکنون به 7 هزار و 840  خانوار رسیده است.

بین این خانوارها علاوه بر بروشور بیش از 23 هزار کیسه بازیافت توزیع شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: