جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 آذر 1394     
خط کشی 12 هزار متر مسیر ویژه اتوبوس در خیابان انقلاب

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از خط کشی 12 هزار متر مسیر ویژه اتوبوس در خیابان های انقلاب و تهران نو با هدف برقراری نظم در حرکت وسایل نقلیه و افزایش ایمنی عابر پیاده و هدایت ترافیک خبر داد.

امیرحسین حیدرنیا گفت: خط کشی از مهمترین علائم افقی راهنمایی رانندگی است که برای افزایش ایمنی معابر ترسیم می‌شود و هدف از خط کشی معابر منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و عابران پیاده، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از معابر و راهنمایی آنها است.

وی در ادامه هدف از اجراي پروژه هاي ترافيكي در سطح منطقه را جلوگيري از انحراف وسايل نقليه و بروز تصادفات احتمالي هنگام تردد عنوان کرد وافزود: بهسازی و ارتقاء ایمنی محورها و شبکه معابر اصلی و فرعی از الویتهای برنامه های ترافیکی منطقه است.

معاون شهردار منطقه 7 خاطرنشان کرد: تعویض 170 عدد تابلو ایستگاه اتوبوس و تاکسی در ضلع شرق و غرب  زیر پل سیدخندان از دیگر اقدامات اجرا شده توسط این معاونت در راستای خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان بوده است.

وی با اشاره به تجهيز پل های عابر پیاده سطح منطقه 7 به سيستم روشنايي خورشيدي با هدف کاهش آلاینده های زیست محیطی، تصریح کرد: با اجراي این طرح، صفحه‌هاي خورشيدي (سولار) در این اماکن نصب خواهد شد.

وي بهره‌گيري از انرژي‌هاي تجديد پذير، کاهش آلاينده هاي زيست محيطي و کاهش هزينه‌ها را از اهداف اين طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: این طرح تا پایان سال جاری در تمامی پل های عابرپیاده اجرا خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: