جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 تير 1393     
سامان دهی ایستگاه‌های اتوبوس درمنطقه12

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12، از بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در این منطقه خبر داد.

سعید عزیزی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 گفت: بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در نواحی 6 گانه در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سلامت، ایمنی و رفاه حال شهروندان نیمه دوم خرداد ماه آغاز و تا پایان سال 93 در دست اجرا است. 

عزیزی نژاد اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه 12 به منظور بهسازی ایستگاه های اتوبوس در نواحی 6 گانه این منطقه به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در نواحی 6 گانه منطقه 12، آماده باش اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه 12، اجرای طرح خط کشی محوری، نوشتاری، عابرپیاده، بهسازی تجهیزات ترافیک از اقدامات اجرایی این طرح است. 

سعید عزیزی نژاد خاطر نشان کرد: احداث پارکینگ 2 گانه تورخانه، اصلاح هندسی معابر و محورهای اصلی منطقه 12، راه اندازی مرکز کنترل ترافیک و نظارت تصویری پهنه مرکزی تهران از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: