جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 تير 1393     
شناسایی و پایش منابع آلاینده نقطه‌ای در منطقه 12

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه12 از شناسایی و پایش منابع آلاینده نقطه‌ای در این منطقه خبر داد.

محمدرضا حق پرست مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه12 گفت: اجرای طرح شناسایی و پایش منابع آلاینده نقطه‌ای در نواحی 6گانه منطقه12 در دستور کار اداره محیط زیست شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی ادامه داد: این طرح به منظور کاهش آلاینده‌های محیط زیست، پیشگیری از بیماری‌های ناشی از آلاینده‌های محیط زیست، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است. 

حق پرست اظهار داشت: در این طرح کارشناسان اداره محیط زیست منطقه12 با حضور در نواحی 6گانه این منطقه اقدام به شناسایی،‌ پایش و کنترل منابع آلاینده نقطه‌ای خواهند کرد. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: شناسایی و پایش منابع آلاینده نقطه‌ای در نواحی 6گانه منطقه12، انجام آزمایش‌های زیست محیطی و کنترل آلاینده‌های نقطه‌ای درنواحی 6گانه منطقه12 از اقدامات اجرایی این طرح است. 

حق پرست خاطرنشان کرد: آموزش چهره به چهره آشنایی با آلاینده‌های محیط زیست و راهکارهای پیشگیری از آلاینده‌های محیط زیست، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی محیط زیست، توزیع اقلام آموزشی محیط زیست از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: