جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 تير 1393     
نظر کواچ درباره عملکرد بازیکنانش

ایسنا: نشست خبری اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران با گلایه او از سوال یکی از خبرنگاران آغاز شد. خبرنگاری از سرمربی لهستان پرسیده بود چرا این تیم اروپایی نسبت به گذشته ضعیف‌تر شده که کواچ صرب این سوال را بی‌احترامی به تیم و عملکرد بازیکنانش دانست و گفت: ایران خیلی خوب بود و سه بر صفر لهستان را شکست داد. چطور می‌گویید لهستان ضعیف شده است؟ همین تیم برزیل را 3 بر صفر شکست داد. چرا آن موقع کسی نگفت لهستان ضعیف است؟ این صحبت بی‌احترامی به تیم من و بازیکنانم است. لطفا به عملکرد خوب بازیکنان من احترام بگذارید چرا که لهستان ضعیف نیست ما عالی بازی کردیم و برنده شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه گفت: تمام بازیکنان من اینقدر خوب بازی کردند که حریف نتوانست کاری انجام دهد پس نباید بگوییم لهستان بد بازی کرده است. برعکس این تیم امشب عالی بود. بخصوص در سرویس‌هایش فوق‌العاده کار کرد. اما ما آن‌ها را شکست دادیم.

در ادامه کواچ صحبت‌های خودش درباره این مسابقه را ادامه داد و گفت: حرفی که در گذشته نیز زدم این بود که 14 یا 15 بازیکن دارم که همه جزو مهره‌های اصلی من هستند. امشب هم دیدید با اینکه شهرام محمودی مصدوم شد و من تعویض‌هایی انجام دادم چیزی از کیفیت کاری ما کم نشد و با همان قدرت کارمان را ادامه دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که ایران در جریان مسابقه چند بار عقب افتاد چطور توانست این را جبران کند بیان کرد: بازیکنان خوبی دارم. عملکردشان عالی بود. هم‌اکنون نگاه من به والیبال جهان است و اینکه آن‌ها چه دیدی به والیبال ایران دارند. من برای به دست آوردن چنین دستاوردی خوشحالم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

کواچ در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه با این نتایج توقع از والیبال ایران بالا رفته و حالا چه برنامه‌ای در آینده دارد بیان کرد: ابتدا اینکه باید بهتر و بهتر شویم. به این دلیل که برای من مهم است به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم باید تلاش کنیم تا نتیجه خوبی در دو دیدار برابر لهستان که در کشور حریف برگزار می‌شود، به دست آوریم. نکته دیگر این است که باید طرز تفکر من و بازیکنانم یکی شود. اینکه بازیکنانم بدانند هیچ وقت به پایان کار نرسیده‌ایم. ضرب‌المثلی هست که می‌گوید یک تیم زاده شده تا برنده شود اما من این را قبول ندارم چرا که باید برای پیروزی تلاش کنیم.

او در پایان گفت: من در جلسه‌ی اولی که با بازیکنانم داشتم گفتم باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم و نباید از هیچ حریفی بترسیم. این نکته‌ای بسیار مهم است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: