جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 تير 1393     
نظر کی‌روش درخصوص تمدید قراردادش

فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که برای همکاری بنده در تیم ملی تمایل دارد.

کارلوس کی‌روش پس از جلسه با کفاشیان در خصوص تمدید قراردادش اظهار داشت: جلسه‌ای داشتیم که قسمت اول آن راجع به جزئیات ریز و کارهای اداری ما بود. کفاشیان نقطه نظرات خود و مراتب تحسین خود را به من منتقل کرد. من هم دوباره این فرصت را پیدا کردم که از او تقدیر کنم به خاطر فرصت فوق‌العاده‌ای که به خاطر سرمربیگری در تیم ملی ایران داشتم. در آخر هم کفاشیان تکرار کرد و تمایل خود را برای ادامه همکاری نشان داد.

وی ادامه داد: در 11 ماه گذشته علاقه خود را برای ادامه همکاری نشان دادم اما الان صحبت کلامی لازم نیست باید به صورت جدی، مکتوب پیشنهاد مطرح شود. اگر بتوانیم ادامه می دهیم وگرنه به صورت دوست باقی خواهیم ماند. جلسه خوبی بود اما جایی برای صحبت نیست اگر واقعا برای ادامه همکاری خواهان هستند باید به صورت مکتوب پیشنهاد داده شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: مسئله‌ای که هیچ وقت خسته نمی‌شوم از بیان آن تقدیر و تشکری است که افراد مختلف برای همکاری با من تلاش کردند، از صمیم قلب دست آنها را می‌فشارم.

وی در مورد اینکه آیا زمانی را برای فدراسیون مشخص کرده گفت: زمان خاصی را مشخص نکردیم و نمی‌دانم چه زمانی به نتیجه نهایی خواهیم رسید.

کی‌روش در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برگشت به ایران نشان می دهد که به این تیم علاقه دارد و این در حالی است که برانکو پس از مسابقات بازنگشت، تصریح کرد: به هیچ وجه دوست ندارم خودم را با کسی مقایسه کنم. هیچ گاه در زندگی از مسئولیت‌هایی که بر دوشم است فرار نمی‌کنم. بدون توجه به اینکه چه اتفاقی می افتد می‌خواهم برگردم و خود را نشان دهم و فکر می کنم جالب نباشد که کسی بعد از اتمام مسابقات برنگردد. البته این نظر من است. دوستان زیادی در ایران دارم، در صلح آمده ام و در صلح هستم اگر نیاز باشد که بروم دوست دارم که در صلح بازگردم.

وی در مورد اینکه وزارت ورزش اعلام کرد که کی‌روش مبلغ خود را کاهش دهد تا قرارداد بسته شود گفت: هیچ نظری نمی دهم. 11 ماه است که صحبت کردم هیچ جایی برای صحبت کلامی نیست تنها زمانی می توانم تصمیم بگیرم که پیشنهاد مکتوب و محکمی داشته باشم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: