جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 تير 1393     
ایران کشتی حفاری نفت و گاز خرید

مهر: با افزایش تحریم‌های بین المللی توسط اتحادیه اروپا و آمریکا، شرکت‌های بزرگ ارائه کننده خدمات حفاری به ویژه به چاه های دریایی نفت و گاز ایران محدودیت‌هایی برای صنعت نفت کشور ایجاد کردند.

از این رو با تحریم نفتی ایران توسط شرکت‌هایی همچون هالیبرتون آمریکا و شلمبرژه انگلیس، اولین کشتی ارائه خدمات جانبی حفاری همچون اسیدکاری چاه های دریایی نفت و گاز تا چند هفته آینده وارد آب های خلیج فارس می شود.

شرکت ملی نفت ایران امروز با انتشار گزارش کوتاهی، اعلام کرد: اولین کشتی ملکی اسیدکاری چاه‌های نفت و گاز ایران تا یک ماه آینده وارد آب های خلیج فارس می شود.

با ورود اين كشتي ملكي، امكان ارائه خدمات اسيد كاري و سيمان كاري به چاه‌هاي نفت و گاز ايران در منطقه خليج فارس فراهم مي‌شود.

این کشتی حفاری که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خریداری شده است از توانایی ارائه خدمات جانبی صنعت حفاری به چاه‌های نفت و گاز ایران در خلیج فارس برخوردار است.

با ورود این کشتی ملکی حفاری، امکان ارائه خدمات اسید کاری و سیمان کاری به چاه‌های نفت و گاز ایران در منطقه خلیج فارس فراهم می‌شود و عملا وابستگی به فعالیت شرکت‌های اروپایی و آمریکایی به حداقل کاهش می‌یابد.

آمارهای رسمی شرکت ملی نفت ایران حاکی از آن است که برای تحقق اهداف حفاری صنعت نفت به ۳۶ دستگاه دکل جدید دریایی و ۱۲۰ دستگاه دکل جدید حفاری خشکی در صنعت نفت نیاز است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: