جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 تير 1393     
واکنش کی روش به بیانیه خبرنگاران

بیست چهارده: کارلوس کی روش که طلبی ۸۰۰ هزار دلاری از فدراسیون فوتبال دارد و این روزها به تهران برگشته تا مذاکرات برای تمدید قرارداد با مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ایران جلساتی داشته باشد. البته او تقریبا اطمینان دارد قراردادش تمدید نمی شود و پیشتر این جمله را بارها تکرار کرده است. او که قبل از بوسنی صراحتا این حرف را به خبرآنلاین گفت و تاکید داشت حتی خواست عالی ترین مقام اجرایی کشور برای تمدید قرارداد او هم تا زمانی که کفاشیان و نزدیکانش تصمیم به این کار نگیرند، حاصلی به همراه ندارد.

سرمربی اما قبل از شروع مذاکرات خرسند است از اینکه به عکس خیلی از مدیران تصمیم ساز فدراسیون فوتبال، او و بازیکنانش برای مردم چهره هایی محبوب محسوب می شوند. کارلوس بعد از شب به یادماندنی زندگی اش در رختکن تیم ملی بعد از بازی با بوسنی، از اتفاقی دیگر تحت تاثیر قرار گرفت. از بیانیه ای که خبرنگاران ایرانی در حمایت از او امضا کردند. سرمربی وقتی این نامه را دید، در هتل محل اقامت بازیکنان از این نامه سخن گفت. از اینکه:« هیچ وقت ندیده بودم خبرنگاران خواهان تمدید قراردادم باشند.» سرمربی که در پرتغال خیلی رابطه ای گرم و صمیمی با خبرنگاران هموطنش ندارد به دلیل ساختارگرایی اش در فوتبال ایران، محبوبیتی ویژه دارد.

حرف های کارلوس در شگفت زدگی از بیانیه حمایت خبرنگاران این قدر برای همه جالب بود که حتی عباس ، مسئول تدارکات تیم ملی که کی روش علاقه ای ویژه به او دارد هم با هیجان از این اتفاق سخن می گفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: