جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 تير 1393     
ورود 450 دستگاه اتوبوس دوکابین تاپایان سال

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی بابیان اینکه شهروندان استقبال گسترده ای از سامانه بی.آر.تی امام علی(ع) داشته اند،گفت: ورود 450 اتوبوس دو کابین امسال در برنامه شرکت واحداتوبوسرانی تهران است.

پیمان سنندجی با اعلام این خبر گفت: از جمله اهداف چهارگانه شرکت واحد که ما برای رسیدن به افق برنامه جامع حمل و نقل سرلوحه اقدامات خود قرار داده ایم، تکمیل خطوط بی.آر.تی است که به فضل الهی در حال حاضر بخش عمده ای از این مهم تحقق یافته است. احداث خط بی.آر.تی بزرگراه امام علی (ع) هم از جمله اقدامات در این راستا بوده است .

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال گسترده شهروندان از این خط نشان داده که ما در جهت درستی حرکت کرده ایم . هم اکنون روزانه حداقل 35 هزار نفر از این خط استفاده می کنند که پیش بینی می شود با افزایش ناوگان این رقم نیز افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد .

وی تصریح کرد:خط بی.آر.تی بزرگراه امام علی(ع) از جمله خطوط مهم سامانه تندرو شهر است که با خطوط 1 ،2 ،3 ،8، 5 و 6 در تلاقی است. از این رو شهروندان قادر خواهند بود با سیستم سامانه بی.ار.تی به تمام نقاط شهر دسترسی پیدا کنند .

مئیرعامل شرکت واحد تهران همچنین افزود: استفاده از بی.ار.تی یکی از راه های کاهش تصادف نیز است چرا که حجم بالایی از مسافر را جابه جا می کند.

سنندجی همچنین یادآور شد: در حال حاضر مطالعات اخرین خط بی.آر.تی از بلوارارتش تا چهارراه پارک وی(سامانه 6) در حال انجام است که با احداث این خط می توان گفت تکمیل سامانه خطوط بی.ار.تی محقق شده است.

وی اضافه کرد: مطالعات ادامه سامانه خط 5 بی.ار.تی از میدان ارژانتین تا میدان صنعت نیز درحال انجام است که برای این منظور خطوط بی. ار.تی یا از بزرگراه همت یا از بزرگراه حکیم عبور خواهد کرد. البته لازم به ذکر است ما هنوز در مراحل مطالعات اولیه هستیم و به صورت قطعی مشخص نشده که از کدام مسیر ادامه پیدا کند .

وی در پایان اعلام کرد: به منظور آسایش و رفاه شهروندان و در راستای تحقق یکی دیگر از اهداف چهارگانه شرکت واحد که بر مبنای تشکیل و نوسازی سامانه اتوبوسرانی است، ورود 450 دستگاه اتوبوس دوکابین را تا پایان سال در برنامه قرار داده ایم که هم اکنون 200 دستگاه از این اتوبوس ها در مرحله اخذ قرار داد است. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: