جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 5 تير 1393     
واکنش کفاشیان به خداحافظی کی‌روش

فارس: رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: از نظر ما کارلوس کی‌روش مربی برتر و بهتر است و با او در ایران مذاکره می‌‌‌کنیم.

علی کفاشیان در مورد شکست تیم ملی ایران مقابل بوسنی گفت:‌بازیکنان تلاش خود را کردند و تا حد توان زحمت کشیدند این مسئله نشان می‌دهد در جام جهانی برای صعود کردن نیاز به کار بیشتر داریم و باید از این وضعیت بهتر شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که فاصله فوتبال ما با اروپا مشخص شد، گفت:‌حتماً همین است برنامه‌ریزی داخلی و برنامه لیگ بسیار مهم است به هر حال بازیکنان بوسنی در اروپا فعالیت می‌کنند کادر فنی ما در تمرینات آماده سازی تلاش کرد آمادگی بازیکنان بالا ببرد اما این شرایط هم اندازه‌ای دارد به هر حال از تلاشی که صورت گرفت تشکر می‌‌کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد انتقاداتی که بازی فوتبالی ایران می‌شود، اظهار داشت: بازیکنان ما تلاش خودشان را انجام دادند ما مقابل سه تیم قوی و قدرتمند بازی داشتیم و بیشتر سعی می‌کردیم دفاع کنیم تا در فرصت مناسب به گل بخوریم اما بوسنی تیم بسیار قوی بود و آنها آمده بودند تا در جام جهانی به جمع چهار تیم برتر صعود کنند متأسفانه در بازی آخر نتوانستیم مقابل این تیم نتیجه بگیریم و حذف شدیم.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که کی‌روش خداحافظی تلویحی با فوتبال ایران انجام داد و آیا او به ایران می‌اید، گفت: کی‌روش به ایران می‌آید او را به عنوان مربی برتر و بهتر می‌شناسیم.

وی در مورد اینکه چقدر برای تمدید قرارداد کی‌روش اراده وجود دارد، عنوان کرد: از اول اراده ما بر حفظ کارلوس کی‌روش بود البته او باید شرایط ما را قبول کند و ما هم سعی می‌کنیم مسائل مدنظر کی‌روش را حل کنیم امیدوارم این مشکلات حل شود و کی‌روش را نگه داریم.

کفاشیان در مورد اینکه آیا اکنون افسوس بازی با آرژانتین را نمی‌خورد، خاطرنشان کرد:نه، نه اصلاً نباید توقعات را بالا ببریم خیلی از تیم‌های بزرگ هم در جام جهانی حذف شدند و تیم‌‌های آسیایی قدرتمند نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند جام جهانی همین است باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم و چیزی از شایستگی‌های ما کم نمی‌شود.

وی در مورد در پیش بودن جام ملت‌های آسیا عنوان کرد:‌ باید خودمان را برای جام ملت‌ها آماده کنیم و تیم بعدی ما تیم حاضر در جام جهانی 2018 باید باشد تا شروع جام ملت‌های آسیا وقت کمی باقی است و در این بین بازی‌های لیگ هم در پیش است که باید با یک برنامه‌ریزی مناسب خودمان را آماده کنیم.
 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: