جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 5 تير 1393     
اجرای پروژه های جدید در منطقه 8 شهرداری تهران

 

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز،معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 از اجرای ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در شرق تهران خبر داد.

حامد عبداللهی با اعلام اين خبر گفت:در همین راستا برگزاري محافل انس با قرآن برگزاري مراسم مولودي خواني در روز جشن ميلاد کريم اهل بيت، احياي شب هاي قدر و سفره هاي افطاري ، توزیع بسته های افطاری در معابر و میادین منطقه، حضور مبلغین و روحانیون در سطح منطقه جهت مشاوره دینی، برگزاری جشن تکلیف دختران از جمله برنامه هاي پيش بيني شده در ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: مراسم آذين بندي و غبار روبي مساجد شرق تهران، به صورت همزمان و با همکاري شهروندان فهيم منطقه در مساجد سطح محدوده انجام مي شود.

وی تصریح کرد: در حوزه ورزش نيز برنامه هايي چون مسابقات ورزشي محلات بانوان و آقايان در رشته اي تنيس روي ميز، شطرنج، فوتسال، ورزش باستاني، کاراته وکشتي، ايستگاه هاي تندرستي در بوستان هاي بزرگ سطح منطقه، اجرا مي شود.

 عبداللهی با اشاره به اجرای برنامه افطار تاسحر در بوستان فدک گفت: : همچنين براي شهروندان و دانش آموزان سطح منطقه علاوه بر برنامه هاي انجام شده در مساجد، تورهاي گردشگري به اماکن زيارتي، مسابقات و جشنواره هاي فرهنگي ورزشي، همايش ها و ايستگاه هاي تفريحي و سلامت و همچنين دوره هاي آموزشي متناسب با اين ماه نيز در نظر گرفته شده است.

وی در پایان با اشاره به اجرای برنامه ها در حوزه سلامت به مناسبت ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: به همین منظور برنامه هاي چون کارگاه آموزش سلامت معنوي، تست فشار خون و قند خون ويژه روزه داران، کارگاه آموزشي اصول تغذيه و نقش روزه در سلامت روان، کارگاه آموزشي تغذيه مناسب هنگام سحر و کارگاه خود شناسي در سراهاي محلات برگزار مي شود.

*اجرای طرح رنگ آمیزی و مرمت نقاشی های دیواری در شرق پایتخت

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه هشت ، از رنگ آمیزی و مرمت نقاشی های دیواری در سطح منطقه خبر داد.

حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر گفت: به منظور بهبود وضعیت المان های شهری و زیبایی بصری ، اداره زیباسازی منطقه هشت در خصوص رنگ آمیزی و نقاشی دیواری با طرح های زیبای طبیعت بر روی دیواره ها سطح منطقه اقدام نمود.

وی با اشاره به مرمت و باز سازی نقاشی های دیواری در شرق تهران افزود: عمده نقاشی های دیواری در منطقه با هدف ترویج شعائر اسلامی انجام می پذیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه با انجام نقاشی دیواری می توان محیطی شاداب را برای شهروندان ایجاد کرد خاطر نشان کرد: بدین منظور عملیات فوق در خیابان 46 متری توسط اکیپ مجرب و کارآمد و با استفاده از مواد و رنگ های ترکیبی پوشاننده انجام شد.

*اجرای عملیات نصب احجام فلزی در شرق تهران

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 از اجرای عملیات نصب احجام در سطح منطقه خبر داد.

حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان، و با هدف بهبود وضعیت و ارتقاء زیبایی منظر شهری، این احجام در سطح محدوه نصب می شود.

وی خاطرنشان کرد: بدین منظور حجم فلزی با طرح سرباز با پرچم ایرانی به دست هنرمند مربوطه  روبروی پایگاه بسیج واقع در خیابان جانبازان غربی حد فاصل میدان سبلان تا سر 16 متری مجیدیه نصب گردید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: