جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 5 تير 1393     
ایستگاه مترو شهر تولدو

 

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز ،جدیدا ایستگاه مترو شهر تولدو در ناپولی ایتالیا، توسط گروه "اسکار توسکتس بلانسا" باز طراحی شده است.

معماران "کاتالان" دیوارها و کف فضای زیرزمین را با موزاییک های آبی درخشان بیسازا  فرش کرده اند که به انسان حس زیر اعماق اقیانوس را می دهد.

 این پروژه بخشی از ایستگاه هنر در مترو ناپولی است که میزبان کارهای هنرمندانی مثل ویلیام کنتریج ، باب ویلسون  و اشلی کوولی  می باشد.

تکنولوژي ، زيبايي و خلاقيت همواره سه عضو جدانشدندي از هنر معماري هستند که معماران طراح ايتاليايي با تلفيق اين 3 ويژگي يک اثر هنري مدرن و زيبا را در ايستگاه مترو تولدو در ناپولي ايتاليا خلق کردند.اين طراحان با الهام از زيبايي هاي اقيانوس از کاشي هايي آبي رنگ در طراحي داخلي اين ايستگاه مترو استفاده کرده و اثري بديع را به نمايش گذاشتند

شهر ناپل دارای خطوط متروی پرجاذبه است. 13 ایستگاه از ایستگاه های این شهر به ایستگاه های هنری معروف هستند. در هریک از این ایستگاه ها نمونه هایی از هنر معاصر این کشور به نمایش درآمده است تا هر مسافری را طی مسافرت درونشهری خود سرگرم کند. زیباترین این ایستگاه ها در شهر ناپل ایستگاه تولدو است. ورودی این ایستگاه بسیار زیبا و هنرمندانه توسط اسکار توسکوئتس بلانکا تزئین شده است و نظر هر مسافری را در بدو ورود به خود جلب می کند. این ایستگاه در خط یک متروی ناپل قرار گرفته است. موضوع اصلی طراحی داخلی ایستگاه تولدو، آب و روشنایی است. گردشگران می توانند با شرکت در تور هنر مترو از این ایستگاه و سایر ایستگاه های هنری شهر ناپل دیدن کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: