جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 5 تير 1393     
بهره برداری از 5 ایستگاه آتش نشانی در تهران

 

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز، صبح دیروز با افتتاح 5 ایستگاه آتش نشانی در مناطق مختلف پایتخت، تعداد ایستگاه های آتش نشانی به 108 ایستگاه رسید.

 سعید شریف زاده در مراسم افتتاح این 5 ایستگاه آتش نشانی گفت: امروز ایستگاه 104 تهرانسر، 105 گلاب دره ، 106 دارآباد، 107 بازار بزرگ تهران و ایستگاه 108 در یوسف آباد به بهره برداری می رسد .

وی با بیان اینکه تمامی این ایستگاه ها به تجهیزات و نیروی انسانی مجهز هستند، تصریح کرد: تمامی تجهیزات به منظور کاهش زمان رسیدن به محل حادثه و افزایش ایمنی شهروندان است .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه با افتتاح این 5 ایستگاه تعداد ایستگاه های اتش نشانی شهر تهران به 108 ایستگاه می رسد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی ها تا پایان امسال تعداد ایستگاه های اتش نشانی پایتخت به 120 ایستگاه افزایش می یابد.

شریف زاده با بیان اینکه این ایستگاه ها در 5 منطقه شهرداری تهران فعالیت خواهند داشت، افزود: ایستگاه 104 با 35 نفر در منطقه 21، ایستگاه 105 با 58 نفر در منطقه 1، ایستگاه 106 با 58 نفر در منطقه 1، ایستگاه 108 با 31 نفر در منطقه 6 و همچنین ایستگاه بازار بزرگ تهران با 31 نفر در منطقه 12 شهرداری تهران واقع شده اند.

وی با اشاره به وسعت ایستگاه هایی که امروز افتتاح می شوند، تصریح کرد: مساحت و وسعت این ایستگاه ها متفاوت است به گونه ای که کوچکترین ایستگاه 400 متر مربع مساحت دارد و مساحت بزرگترین آن 1500 مترمربع است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درخصوص تجهیزات مورد استفاده در ایستگاه ها گفت: تعداد خودروهای آتش نشانی در هر ایستگاه از 3 خودرو تا 4 خودرو است که در هریک از این ایستگاه ها نیز یک دستگاه موتورسیکلت هم مستقر است.

به گفته شریف زاده تمامی ایستگاه ها با تجهیزات روز دنیا و با استفاده از خودروهای ساخت داخل آماده فعالیت در خصوص مقابله با حوادث هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: