جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 دی 1392     
لزوم مشارکت شهروندان در حل بحران آلودگی هوا

به گزارش شهرداری نیوز ، یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر این که برای حل بحران آلودگی هوای کلان شهرها به ویژه شهر تهران راه حل های مختلفی مطرح می شود، گفت: هر کدام از این راهکارها می توانند به نوعی مفید و موثر باشند و بخشی از این بحران را سامان دهند.

الهه راستگو افزود: غفلت از یک مهم ما را از نیل به هدف کاهش آلودگی هوا و ایجاد محیطی سالم برای سبک زندگی باز داشته و آن نقش مشارکت شهروندان و نقش آفرینی مردم در حل بحران آلودگی هواست که خلاء آن در برنامه های پیشنهادی به چشم میخورد.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت تشکل های غیر دولتی، شورایاری-ها، فعالان اجتماعی و فرهنگی و هیأت امنای محلات، مساجد و به طور کلی مردم در حل مشکلات آلودگی هوا، اظهار کرد: با آگاهی-بخشی لازم به مردم می توانیم شاهد حرکت های گسترده مردمی باشیم و نتایج لازم را کسب کنیم، نتایجی که تحقق هر یک از آن ها با روش های صرفاً سلبی، آرزویی دست نیافتنی باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: سلامت امروز جامعه در گرو اقدامات کوتاه مدتی است که با کمک همه شهروندان امکان پذیر می شود و در کاهش معضل آلودگی هوا می تواند تأثیر به سزایی داشته باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: